Recenze (8 460)
Godzilla vs. Kong (2021)
Nadměrná spokojenost, i když Godzilla vydržela strašně moc, Kong když už dostal šlo to poznat. Příběh byl skvělý, efekty krásně, koukalo se velmi dobře na finální bitvu, sice asi umřelo miliony lidí ale to nevadí.
Médium (2018)
Žena ve vzduchu alias bubu, do hororu to mělo daleko, spíše jemné psycho, bohužel po stránce příběhu nezajímavé.
Pozyvnyj Banderas (2018)
Jakýkoliv film s válečnou tématikou můžu, a ano je lepší když tam jsou hromady akce, výbuchy a těla všude lítají, samozřejmě příběh musí být výtečný, ale tady je příběh na bodu mrazu, což je největší kámen úrazu. 2 hodiny koukat na ukrajinu jak chodi z prava do leva a 5 výstřely bylo hrozné utrpení.
Řeka (1997)
Ježíš kde sem se to zase zavrtal, ach bolí bolí, nesmyslný film, málem jsem umřel, staré bolavé výzvy.
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Poláci překvapily, bylo toho málo, ale když už tak to stálo za to. Okoukali trochu krve a hned vymysleli slušný jemný krvavý fekal. Škoda že hudba byla hodně špatná, a že počet mladých byl malý, vic akce krve a pořádný kozaty holky :D sranda, a dvojka bude jak lusk. Zapůsobil příběh hodně.
Živel (2003)
Oheň je obrovské zlo ale zárověň obrovský dar, škoda že takový katastrofický snímek má tak špatnou kvalitu příběhu.
Vánoční princ: Královské dítě (2019)
Do třetice dítě, ach jo že se vyhazuji peníze na takové pokračování. Je libo vážná hudba a dítě bylo inteligentní, bože to je něco na mě.
Vánoční princ: Královská svatba (2018)
Ake vánoce? Tohle už bylo hodně slabé, nepovedené pokračování, svadba jak víno, hudba až boli uši, ještě že jsem to nepouštěl na svátky.
Vánoční princ (2017)
Je to tak ale bohatství máš na krku, okaty příběh plný nezajímavých momentu, ani v téhle jednoduchosti není schovaná krása, nóbl lidi a jejich peníze, a to bydlení děs.
Vánoce v divočině (2019)
No klasický nedělní film, příběh už od první minuty máte jasný, krásná příroda a zvířata to asi vše.