Recenze (8 460)
Letní kemp (2021)
Nemusím muzikál a opět se mi to potvrdilo, čekám nějaký slušný film A jdu do toho a narazím na herce děcka a špatný zpěv, snad příště.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Pohádka která udělá radost i těm nejstarším, strážnice hopkava a lišák byla skvělá dvojka, nádherný příběh, skvěla hudba, úžasná animace. Každá postava byla něčím zajímavá a i vtipná, hrozně dobře se kouká na dobře provedenou práci.
Školka pro seniory (2019)
Velká snaha o zajímavou komedii, ale přitom to bylo bez doteky zábavy, humor žádný a herci nepřesvědčily o svoji kvalitě. Předvídatelné a hodně.
Špióni (2019)
Zvířecí pohádky mám rád a můžou vypadat jakkoliv, ale tohle se fakt nepovedlo, vtip žádný, příběh nezajímavý, moderní doba hrozná. Škoda takových pohádek.
The Clearing (2020)
Zombie? A nebo neco jiného? Slabý film A hlavně hodně špatný příběh. Krve dobrý Ale brutalita byla slabá a nezajímavá.
Dreamland (2019)
Bože to zas bylo o hovně, a to sem čekal jiný film, bože, a horor už vůbec.
Černá kráska (2020)
Už stačí vidět trailer a znáte celý film, stačí pustit prvnich pár minut a víte že děvče krasku zkroti. Mladá slečna se do filmu moc nehodila, mluvení koně bylo otřesné a nudné, příběh bohužel tisíckrát ohrany a soundtrack děsný. Jediný pozitivní byl strejda a kráska jinak film je ničím zajímavý.
Chytla nás vlna (2021)
Slušný příběh, smutná první láska, život je prostě někdy hodně nespravedlivý a zlý. Herci byly slušní a zajímavý, příběh byl hodně v pohodě, soundtrack mohl mít větší nářez a drama tak, mohlo být více k slzám.
Isi a Ossi (2020)
Komedie kterou člověk přečte během pár minut, pár momentů vtipných, příběh zajímavý, a jednoduchý. Herci nic extra ale dalo se na ně dívat, chybělo tomu pořádný hak aby to šlo o něco víc nahoru.
Asi se zblázním (2021)
Taková smutná cesta příběhu o lásce, příjemný film, herci super, slušný humor, příjemný hudba. Užil jsem si pohled na slušně skvělý film.