Recenze (8 274)
Láska nebeská (2003)
Skvělý film !
Ninjago (2011) (seriál)
Jednou jsem si řekl : na tenhle serial se podívám.Nelitoval jsem.
Akta X (1993) (seriál)
Mám rád záhady.Proto jsem aktu x musel vidět.
Alvin a Chipmunkové 2 (2009)
Film o souboji a o prdlajsu.Chipmunkové mají tu škodolibost v krvi.
Alvin a Chipmunkové (2007)
Začátek bývává těžký...
Kouzelný puding (2000)
Medvídek koala hledá své rodiče.Pomáhá mu tučnák,kouzelný puding a ten dědula.
Strašpytlík (2005)
Jak smolař zachránil svět.
Mikulášovy patálie (2009)
Kniha je dobrá.Tohle je příběh ze všech knih.A takhle to vypadá.
Méďa Fantasie (2008) (seriál)
Něco to kazí.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Když to tak vezmu,tak tahle série je hodně dobrá.