Recenze (3 531)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Vzdávam ti hold ... a padajúci Bridges, Spacey pištoľ v ústach ... Páni, kručí mi v břiše ... a pár iných Ftípkov. Herecká elitka tak trošku ... ale čakala som viac.
Ocelová pěst (2011)
Zase raz rozprávka pre deti, plná klišé, čisté dve hviezdy, tretiu dávam za robotov, ktorí boli riadni sympaťáci. :-)
Rande na jednu noc (2008)
Na tento film musí mať človek náladu. Naozaj parádna muzika s mojou srdcoFkou The Cure, nádherná Kat .... a tá žuvačka? fúúúj, ma vždy naplo.
Předčítač (2008)
V tomto prípade som si zase raz kúpila knihu ešte pred filmom. Kniha výborná, film tiež dobrý, ale nebolo to také silné a presvedčivé, čakala som trošku viac aj od Kate. Kross bol ale výborný. 3,5*
Po smrti (2008)
Zaujímavé, páčilo sa mi ... a hudba výborná
Ben X (2007)
Šikana je naozaj silná téma, ktorá skoro vždy zaručí, že príbeh filmu bude výborný. To isté platí, ak hlavní hrdinovia majú nejaký handicap. Platí to všetko aj v tomto filme, a aj herecké výkony tu boli vierohodné, aj koniec stál za to ... ale nejako to išlo mimo mňa. Neviem prečo...
Pollock (2000)
Film sa mi páčil. Bolo mi jasné, že "normálny" človek by takto netvoril, ale jeho obraz by som si kľudne zavesila do obývačky. Ed Harris klobúk dole a veľmi, veľmi dobrá bola aj M.G. Harden. Ofinka parádna. A samozrejme Val Kilmer.
Radio (2003)
Herecké výkony výborné, ale aj tak je to pre mňa čistý priemer.
Griffin a Phoenixová (2006)
Dermot a Amanda sú veľmi sympatickí ľudia, príbeh bol dojemný, ich vzťah zaujímavý, ale ja som im to nejako neverila ... neviem ale, či to náhodou nebolo dabingom ...
Poslední týden (2008)
krásne obrázky, výborné pesničky, dobre zahraté ... spokojnosť :-)