Recenze (3 493)
A dost! (2013)
Vskutku príjemné a svieže ... bavilo a nenudilo. 3,5*
Jak kluk potkal holku (2014)
Celkom odvážne, určite zaujímavá téma, len to spracovanie slabšie a koniec ako z rozprávkovej knihy .. ale nech. Michelle na neherečku veľmi prirodzená, ale nuž ... vlastne hrala tak trochu samú seba.
Kilo Dva Bravo (2014)
Na začiatku fakt nuda. Chlapci sa nudili, ja som sa nudila, tie reči sa nedali počúvať a ani herecky ma to neohúrilo. Lenže výbuchom prvej míny sa to celé totálne otočilo. Žiadna nuda a skvelé herecké výkony. Riešiť, že to chlapci posrali na celej čiare, nemienim. Stalo sa.
Pro dobrotu na žebrotu (2014)
Oceňujem, že tá malá ani raz nezaprotestovala napriek všetkému čo sa dialo. Že ten kojenec ani raz nemukol. Že Terry mala neustále po ruke nejaký nožík na otváranie listov, črepinu z rozbitej vázy, nôž ... no a rany rozdávala ako profesionálny boxer. No a Colin, to bol snáď terminátor, ožil vždy v správnej chvíli. Pol hviezdy by som možno prihodila za Idrisa, lenže bol neustále v tme. Blbina, ktorá ale dlho neotravuje. 1,5*
Případ Sloane (2016)
Sloane. Slečna, ktorá ide cez mŕtvoly bez ohľadu na následky, ale ktorá presne vie čo robí. Film má svižné tempo, presvedčivých hercov, skvelé dialógy, pútavý príbeh ... skrátka je dosť dobre natočený. 4,5*
Zelená kniha (2018)
Na prvý pohľad sú Tony a Don nesúrodá dvojica, ale na ten druhý zistíte, že to nie je až také zlé. Mňa to turné s touto dvojkou naozaj bavilo. Aj ich dialógy. Film rieši síce aj vážne otázky, ale tak trochu po povrchu, učebnicovo. Je ale pekne natočený, muzika je skvelá, herecky je to vydarené a páčila sa mi aj výprava. Dosť dobrá oddychovka.
Co by kdyby (2014)
Na komédiu sa Altmanovci tvárili príliš často vážne, ale na drámu sa tam zase udialo kopec neuveriteľných blbín. Herecky vydarené, hudobne slušné a k žehličke dostatočné. Taký čistý priemer, možno trošku slabší. 2,5*
Duel v Mount Hermonu (2016)
V podstate ma na tomto filme nevyrušovalo nič. Vyhovovalo mi tempo, príbeh, herci, atmosféra ... a nápad s prorokom celkom originálny. 3,5*
Chainatawoon (2015)
Vskutku drsná jazda a miestami celkom emotívna. Herecky a hudobne slušné.
Victoria (2015)
Fantastické!