Oblíbení herci (10)
Sam Jaeger
Nejlepší filmy:
Nabít a zabít (2006)
Americký sniper (2014)
Ona (2013)
Peter Sarsgaard
Nejlepší filmy:
Absťák (2021) (seriál)
Kluci nepláčou (1999)
Mrtvý muž přichází (1995)
Nico Tortorella
Nejlepší filmy:
Neobyčejný Odd Thomas (2013)
Vřískot 4 (2011)
Teror (2011)
1x som ho videl v Billym Elliotovi a odvtedy sa snažím vidieť každý jeho zaujímavý film: Mŕtva hliadka, Undertow, Dear Wendy, King Kong, Generace X, Vlajky našich otcov, Hallam Foe a naposledy Odpor
Josh Hutcherson
Nejlepší filmy:
Most do země Terabithia (2007)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Děcka jsou v pohodě (2010)
1x som ho zaregistroval v Alias a odvtedy si ho rád pozriem v hocičom, veď som s ním videl Ally McBeal; Expres foto; Diabolskú svokru aj Rogue
keď so videl ako ho premenili vo Will & Grace až mi spadla sánka ;) zaujímavé, že aj keď je ženatý, tak má zaujímavý zoznam filmov s gay motívmi: W&G, Vtáčia klietka a hlavne skvelá Urbania...a nedávno výborný vo Fixľovaní
asi môj najobľúbenejší seriálový herec - napr. za Gilmorky, Private Practice, či Accidentally On Purpose a vďaka nemu sa dajú pozrieť aj priemerné filmy - napr. Miliónová vražda, či Temnota a (spoiler) navyše ma dostal v Pod toskánskym slnkom, kde som čakal celý film kedy sa objaví a beťár jeden sa objavil len na posledných pár minút :D
mám ho rád už od Priateľov a vďaka nemu som zvládol dopozerať Halloween ;) plus Romeo a Júlia; Objekt mojej túžby; Kopačky a naposledy skvelá Sexuálna rekonštrukcia ;) update: tak navyše Objekt mojej túžby; Pravidlá muštárne; Kamoš za všetky drobné a naposledy dve skvelé komédie Nestanem sa tvojou ženou a 200 cigariet
prvýkrát som si ho všimol v skvelom filme Otvorené srdcia a potom som ho videl ešte v V Číne jedia psy...a keď už kvôli ničomu inému tak kvôli nemu a Ewanov McGregorovi si pozriem Anjelov a démonov update: Adamové jablká boli bomba film, aj keď tam NLK má len také šteky