Recenze (514)
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Tak toto išlo úplne mimo mňa. Nezvyknem hodnotiť výkony hercov, ale tu urobím výnimku: niečo strašné. Ale podľa ostatných má séria dosť vysoké hodnotenie, takže to beriem na seba - asi je chyba vo mne.
Marvel Studios: Legends (2021) (pořad)
Rekapitulácia - nič viac, nič menej.
Země nomádů (2020)
Aj keď som bol spokojný, aj hodnotenie je vyššie, je viac ako isté, že k filmu sa už nevrátim. Nebude patriť k tým, ktoré by som chcel vidieť viackrát. Za stvárnenie hlavnej postavy by som možno dal aj 5*
Duše (2020)
Hudba je za 5*.
Stín v oblacích (2020)
Čisté utrpenie a od 50tej minuty.... nechápem čo to malo znameneť. Aj keď len 74 minút, strata času, ktorá bolí.
Chlast (2020)
Moje veľké očakávania zostali nepanaplnené, no že by to bolo zlé - to rozhodne nie. Mads je super, hlavne záver.
Fargo - Season 4 (2020) (série)
Veľa kriku pre nič. Ak príde ďalšia séria s týmto názvom, je možné že hodnotenie bude ešte nižšie ako teraz.
Chalífát (2020) (seriál)
Pár drobných postrehov by sa našlo, ale ako celok - po dlhšej dobe fakt dobrota, jak obsahovo, tak aj spracovaním( 85%).
Tlusťoch (2020)
Po pár minútach (cca 15) som si pomyslel - pre koho je asi tak toto dielo? Strach a hrôza. Hodnotím ako hodnotím, len ľutujem kam až sa to Mel Gibson prepadol.
Barry (2018) (seriál)
Našťastie krátka minutáž jednotlivých častí, ale i tak - prvá séria stačila.