Recenze (8 223)
Stupeň 7: Konec světa (2005) (TV film)
Akční a levný jak slevy v kauflandu.
Cesta Vikingů (2015) (TV film)
Ucházejicí levná zdechlost.
Incarnation (2022)
Brutální home invasion hovno. Jedna za chudáka Madsena.
Hulk na neznámé planetě (2010)
Lepší tři. Tohle mě celkem chytlo.. hlavně super lokace a atmosféra.
Hulk Vs. (2009)
Docela v pohodě Hulkovská jízda. Neurazí nenadchne.. vtipně nakreslené držky občas rozesmějí.
Archer (2009) (seriál)
Humor tohoto seriálu jde opět absolutně mimo mě.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Tleskám disney, tleskám.
Poslední legie (2007)
2 s potenciálem.
Poslední král (2016)
Vikingové na běžkách. Celkem good film. Kam se hrabe Anděl na horách. Norové umí líp jak britové.
Pomsta (2021)
Tam se toho děje tak hodně a přitom je to tak nezáživná blbost. Postavy absolutně nebavily.