Recenze (348)
Než řekneš ano (2009) (TV film)
Veľmi príjemný film s rychlo odsypávajúcim dejom, čož je škoda pretože cestovanie v čase sa dalo využiť oveľa oveľa lepšie. Ale ako jednohubka je to v pohode :)
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Sympatické postavy, príjemný príbeh a špičkové efekty ešte aj v roku 2012. Krásny film :)
Manituova bota (2001)
Santa Maria je proste borec! :D 70%
Ninja Faktor (1997) (pořad)
Japonská pecka okorenená šialenými, obtiažnými prekážkami a vtipným komentárom.
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
Americky umelé, zbytočne šokujúce a primitívne odporné.
Království křivých zrcadel (1963)
Des, hnus, nevkus ..odporné!
Finist, jasný sokol (1975)
Otrasný, ťažkopádny a doslova hororový pokus o milú peknú rozprávočku pre deti. Každá ruská rozprávka začínajúca introm starej hnusnej ruskej baby, ktorá uvádza príbeh si zaslúži nekomprominý rozsudok!!!
Discopříběh (1987)
1* za Majklove "Jééé je jé je"
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Toto má byť Shrek? Je to skôr Shitrek ....
Thor (2011)
Tento film sa zastavil tak na pol ceste. Originálne vtipy sa miešajú s lacnými efektami a výpravou, čomu všetkému "kraľuje" stupídny príbeh. Je to vlastne smiešny film, ale pozerá sa naň dobre. :)