Recenze (4 108)
Místo nahoře (2004) (seriál)
Nic jsem nečekal, a o to víc mne promyšlený děj a slušné herecké výkony potěšily. Zajímavý komentář: Tsunami_X
Panika (2001)
Panika? Ano, je na místě.
Tanec s vlky (1990)
Jeden z těch příliš velkých filmů, v nichž chybí komorní prostor pro autentické emoce. 80% Zajímavé komentáře: Melies, nash., numi
Hodiny (2002)
Výtečné psychologické drama, které významně zvýšilo můj zájem o život a dílo Virginie Woolfové. 90% Zajímavé komentáře: golfista, Marigold, Superpero, 2Pac, MIMIC, Dominicus (přiznávám, že jsem jej nedočetl do konce, nicméně, zaujal mne :)
Saw: Hra o přežití (2004)
Minimálně po prvním zhlédnutí horko těžko rozdýchatelná záležitost. 90% Zajímavé komentáře: Lima, Adrian, Renton, monolog, Brouk, belldandy, Radko, anais, Pacco
Velký flám (1966)
Funny, moc funny. Šilhám radostí. 85% Zajímavé komentáře: Malarkey, Oskar, Emzáq
eXistenZ (1999)
Jediná přetrvávající životní jistota: všechno je matrix. 75% Zajímavé komentáře: kleopatra, hirnlego, Hogun, anais, d-corso
Kill Bill (2003)
Příliš mnoho nápadů na jeden film. Příliš málo děje na jeden film. „Jenom“ extrémně cool a sexy (rape)-revenge thriller, až nezdravě okouzlený hongkongskými a japonskými akčními filmy a téměř zcela postrádající etický rozměr. Jednotlivé kapitoly dávají víc smyslu po boku odpovídajících kapitol ze dvojky, neboť ty jim dodávají chybějící hloubku a opodstatnění (celé Vol. 2 je v podstatě backstory). 75% Zajímavé komentáře: Marigold, Dudek, belldandy, Jeanne, Turiec, cheyene
Sbal prachy a vypadni (1998)
Moderní prototyp drsné, brutálně černohumorné britské gangsterky. Můžu kdykoliv. 95% Zajímavé komentáře: Isherwood, Le_Chuck, MManual, laFei
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Jackson to dokázal! Jen škoda toho jednoho Oscara chybějícího k překonání přeslazeného Titaniku a přetáhnutého Ben Hura. Tedy, Návrat krále je rovněž přeslazen a přetažen, jenže způsobem, který mě mnohem více bavil. 90% Zajímavé komentáře: Radyo, Lima, Melies, kiddo, Hal_Moore, Pacco, wipeout, Baudelaire