Recenze (1 440)
Na východ od ráje (1955)
Z těch třech velkejch Jamesovejch rolí je tahle nejlepší. Cal je správněj rebel a umí dávat rány.
Lady Snowblood (1973)
Pořádnej příběh o pomstě. Yuki je bezcitná a u svých nepřátel se na nic neohlíží. Pořádný jatka aspoň.
Godzilla, Mothra, King Ghidorah: Daikaidžú sókógeki (2001)
Moc hezky udělaný, ale ten konec už byl kurev.ky přepálenej. Monstra jak ze starý školy, spousta destrukce a výbuchů. Jen nechápu armádu, která jediný co udělala (když nepočítám ten konec), tak vyslali 4 stíhačky a když selhali tak řekli, že prostě se s tím nedá nic dělat. Nejvíc mě rozesmálo to monstrum Mothra, fakt jak kříženec human-bear-pig. Jo a taky skvělej Robert-Smith.
Vzpoura na Bounty (1962)
Parádní dobrodružná jízda po moři. Nejsilnější scéna je rozhodně ta, kde cpt. Blight vykopne z ruky Brandovi naběračku. Skvělí prostě.
Nebojácný (1986)
Ku.evsky jsem se u toho bavil. Tenhle ten turecký Rambo se svaly ze železa je něco.
Milionářský expres (1986)
Spousta známejch xichtů a humoru. Akce se sice dočkáte až na závěr filmu, ale zato je to klasická parádní 80' kung-fu řezba. Rychlá, agresivní a tvrdá.
Gigant (1956)
Škoda že James Dean nedostal víc prostoru. I tak, byl ale Bick nakonec sympatický a z Jetta se stal hajzl. Od půlky filmu mi jen trochu vadilo to skákání v čase.
Sestup Orfeův (1960)
No, slabší. Ten unhappy end mě však dostal, takže se to dalo. Film, za který Marlon Brando inkasoval jeden milion dolarů. Jako první herec na světě, pokořil tuto částku za jeden jediný film.
Grošák (1966)
Pro mě teda slabší western. Jediný co ho drží jakž takž nad vodou je skvostný Marlon Brando. Drsňácké scény, kde si dávaj páku a pod rukama mají škorpióny jsou boží.
Tramvaj do stanice Touha (1951)
Tak teda nevím. S Blanch bych nevydržel ani pět minut a musel bych jí trefit kameňem do hlavy. Strašná ženská, která celej film jen otravuje. Brando ovšem pro mě vytahuje tenhle film nahoru. I když ten konec teda není zrovna happy.