Recenze (500)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Konečně si u mě Hunger games napravily reputaci. Už se nemusím koukat, jak se v lese hezky prochází a jak se krásně spí na stromě. KONEČNĚ se tu taky něco děje! Pořád jsem sice ještě naštvaná na jedničku, kdy mi nepodali žádné vysvětlení k nastalé situaci v zemi, ale za tuhle parádní akci, skvělé postavy a (moji oblíbenou) romantiku, jim to můžu odpustit.
Bitten (2014) (seriál)
Nů-dá. Nesympatičtí herci a nezajímavá zápletka. Po třetím díle to vzdávám.
Ong-bak (2003)
Tony Jaa je borec. Jen bych ho chtěla vidět na nějakém vznešenějším questu, něž za honbou kamenné hlavy kvůli nářkům hysterické báby. Jeho luxusní bojové umění by si zasloužilo film s lepším příběhem, scénářem, hudbou a herci, protože ani ty peckové akční scény tuto břečku okolo nevyzdvihnou do 4 a více hvězdových výšin. Bohu žél.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Takhle jsem se dlouho nepobavila. Nesnáším komedie, které jsou vystavěné na trapnosti a situacích, kterým se "mají" lidi smát. Tohle je však něco úplně jiného. Na nic si to nehraje, herci si dělají prdel sami ze sebe a v kombinaci s těma zvrácenostma... no prostě bomba!
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Wow. Podané velmi nenuceně a přirozeně, což se u těchto profláknutých příběhů vážně cení. Teller&Woodley sakra dobrá volba.
Wondeopool radio (2012)
Je to milé, příjemně hudebně laděné a šmrncnuté fajnovou romantikou.
Ninja (2009)
By mě zajímalo, co ta Namiko celé roky v doju dělala, když ani není schopná se o sebe postarat?
Seupayi Myeong Wol (2011) (seriál)
Do poloviny jsem se vážně bavila! Pak to bohužel šlo drobet do kytek... V každém případě Eric Moon je tady vynikající! :)
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
"H: I just put in one bullet, didn't I? P: You put a live round in that gun? H: Well yeah, there was like an 8% chance. P: Eight? Who taught you math!" Ženiální.
Millerovi na tripu (2013)
Naprostá ptákovina, ale pobavila! :)