Recenze (500)
Poslední z Furlongů (2011)
Tak zajímavý začátek to mělo, kluk to sekal hlava nehlava. Ale pak to hrozně odflákli, až to vyšumělo do naivní pohádky. Btw to jejich urychlené zamilování jim fakt nežeru.
Kosmetička a zvíře (1997)
Nemůžu z toho "příkazu" psaného v češtině. Jinak docela LOL film (ve špatném slova smyslu).
Život v tanci (1939)
Neuvěřitelně krásný (leč smutný) příběh, který je ztvárněn mojí oblíbenou filmovou/taneční dvojicí. Pro mě jeden z nejlepších filmů tohoto dua.
Bourneův odkaz (2012)
Jednohubka, která potěší a neurazí - teda až na tu závěrečnou nekonečnou honičku na motorkách. Tři hvězdy, protože se to občas hrozně táhne a ztrácí to spád. Navíc to je spíš takový výplňový počin pro Bourna.
Barevný závoj (2006)
Srdcervoucí příběh. Je jedno, kolikrát už jsem to viděla - pokaždé mě to naprosto odzbrojí. Watts&Norton - skvělé herecké výkony.
Kouzelná země skřítků (1999) (TV film)
Nádherná pohádka. Sice trochu klišé příběh, ale je to moc fajnově natočené, obsazení taky bomba.
Hrdina (2002)
Po vizuální stránce perfektní.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Eh, vypnout mozek, zabřednout do křesla a proměnit se v zeleninu - perfektní film pro tento případ.
Dívka na mostě (1999)
Nepopsatelná atmosféra, božské obsazení. Má duše plesá.
Rozum a cit (2008) (seriál)
Člověk prostě nemůže nemilovat tyhle britské mini seriálové adaptace Austenové. A že tahle je hodně povedená (líbí se mi i víc než ta z roku 1995)!