Recenze (500)
Za zvuků hudby (1965)
Nádherný příběh, excelentní herecké výkony a božská hudba. Vše korunované dokonalým závěrem!
Kocour v botách (2011)
Kocour je pořád rozkošný, ale nějak to postrádá kouzlo.
Transformers 3 (2011)
Tak trojka stála za to! Po druhém dílu jsem to chtěla vzdát, ale Michael to napravil. Rozhodně je to lépe vyváženější než dvojka - co se dějové linie týče. Posledně to bylo prostě "přerobotované" . Musím ale říct, že poslední část filmu už nebyla nic moc - celkem tedy za film 3*. A přidávám hvězdu za Bumblebeeho - je pořád roztomilejší a roztomilejší! :))
Zeměmoří (2004) (TV film)
Výborný fantasy příběh. Nechápu to nízké hodnocení.
The Lying Game (2011) (seriál)
Nějak to nemá konce.. Po 10. díle už jen projíždím každý díl po zajímavějších scénách.
Mai geol (2005) (seriál)
Ze začátku toho bylo moc, pak toho bylo zase málo. Trochu nevyvážené, zdá se mi. Taky mi trochu nesedl pár Yoo Rin & Gong Chan - přišlo mi, že spolu nemají jiskru, no prostě vůbec nic - žádná chemie. Jako jednotlivci byli výborní, moc jsem se nasmála, i nějaká ta slza ukápla. Příjemný seriál, ale znovu se na něj už asi nepodívám.
Kronika (2012)
Posledních deset minut jsem sledovala s otevřenou pusou. Důkaz toho, že k vytvoření dobrého sci-fi stačí málo.
Chanranhan yusan (2009) (seriál)
Popelkovský příběh, který mě prostě uchvátil. Jsem zvyklá většinou na 16 dílné seriály, tudíž jsem se bála, že se v polovině začnu nudit. Ale naštěstí se tak nestalo a já jsem si vychutnávala každý díl až do konce. Zvláště pak úplně poslední scéna se zařadila mezi mé oblíbené :-)
Footloose: Tanec zakázán (2011)
Na můj vkus je to trošku moc průhledné. Navíc mi silně nesedla Julianne Hough v roli Ariel, nebo-li dcery pastora. Co ale chci vyzdvihnout, jsou taneční kreace, kterých ve filmu není málo. Je to příjemný snímek, ale vyšší hodnocení než 3* si podle mě nezaslouží.
Poslední vládce větru (2010)
Tak nějak se mi to i líbilo, nevím proč. Hloupoučká pohádka s retardovanými herci.