Recenze (120)
Pařba ve Vegas (2009)
Uniká mi, proč se na tenhle film pějí takové ódy, zasmála jsem se tak třikrát, byl to velmi podprůměrný film.
Zlatý kompas (2007)
Nepřesvědčivé výkony, chabá zápletka, záběry pro záběry a předvídatelné až hrůza:(
Noc v muzeu (2006)
Na sobotní večer to nebylo tak špatné, ale docela dost klišovité a konec taky předem jasný, Stiller se svými okoukanými gagy už tak moc nebaví jako třeba ve Starsky a Hutch...
Kick-Ass (2010)
Super zážitek, vtipné, brutální, neotřelé, Cage konečně v něčem, kde se k němu dá zase vzhlížet! Ale nejlepší je tatínkova holčička, když zahlásí: "Tak co vy, kundy, ukažte co umíte", tak následuje čelist dolů a ten závěr je opravdu dechberoucí, držela jsem všech deset, aby jim to vyšlo.
Mystery, Aljaška (1999)
Sice to bylo trochu prvoplánové a předvídatelné, ale na druhou stranu docela vtipné a zábavné:)
Milionář z chatrče (2008)
Cíleně dojemné, ale poctivě natočené.
Kleopatra (1963)
Nwakutečné, velkolepé, skvělé herecké obsazení, i po letech bere dech!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Neoodiskutovatelně jeden z nejlepších filmů, které kdy spatřily světlo světa. Vězeňské filmy většinou bývají drsné, budí úžas i překvapení, ale tenhle film s poetikou sobě vlastní popisuje vězeňský život tak, že jeden žasne, neotřele, se zaujetím, plné smutku, pochopení, účasti...málokterý film vyvolá tolik emocí. A na konci, když řediteli veznice Andy ukáže trumfy, tiskneme všech deset, aby se vše podařilo a setkání s Redem se uskutečnilo. Velká pocta přátelství, houževnatosti a odhodlání.
Starci na chmelu (1964)
Nehynoucí klasika!
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Z ukázky se mi to i docela líbilo, ale tenhle film je víc než cokoliv jiného holčičí, což se stává synonymem pro hloupý, bezobsažný a dlouhý, k uzoufání DLOUHÝ:( Mám ale ráda Julii, takže místo 2 hvězd tři, ale přece jenom dívat se víc jak dvě hodiny na to, co je už dopředu snadno odhadnutelné, bylo i přes její přítomnost o hubu.