Recenze (404)
Crazy Joe (2013)
(Ne)klasický matroš od Stathama, kde ukazuje konečne aj inú než len akčnú stránku. Bývalý vojak (J.Statham) hľadá sám seba a zároveň krotí šelmu čo v ňom žije - potláča ju alkoholom. 4*
Čistá duše (2001)
Začiatok veľmi zábavný a úsmevný, ďalej sa film uchyľuje k vysvetleniu situácie s Dr. Nashom všeobecne, tak to má pomalší spád. Záver ohromný a emotívny ! Ako sa hovorí : To najlepšie na záver. J. Horner je ako vždy úžasný. Najväčší vzťah som si vytvoril k hlavnej postave "J. Nashovi", pretože mi imponovalo jeho zaujaté a čudné správanie už od začiatku - ako prichádzal na algoritmus pohybu holubov a ostatné geniálnosti. Za záver s nobelovkou a prakticky za celý film dávam 5*
Blesk (2011)
Dosť slabé korenie na môj vkus. So Stathamom vždy očakávam akčnú bombu, ale toto bolo nudné a pomalé... Ale tak čo, predsa to bolo krimi, nedalo sa z toho vyťažiť viac. No ďakujem pekne, viac by som si to nepozrel. Bolo to horšie ako Julie Lescautová, či Colombo. 2*
Narozen 4. července (1989)
Mierne mal sklamal tento film a dosť som sa počas sledovania nudil. Myslím, že Valkýra bol voči tomuto vojenskému filmu oveľa lepšia. Chápem, čo bolo zmyslom tohto príbehu, ale proste bolo to čiastočne slabé a kategoricky sa dá nájsť od T. Cruisea 95% lepšieho materiálu. 3* P.S.: Vietnam má oveľa lepšie snímky a tu nebolo čo o vojne točiť. Bol to len "nevojnový" príbeh a na fronte bolo natočené minimum.
Vanilkové nebe (2001)
Každopádne zaujímavý film a o to zaujímavejší koniec ... No nebola to práve moja šálka kávy ! 3*
Firma (1993)
Poriadne napínavá a klukatá dráma, kde v úlohe Micha (T.Cruisea) by sa snáď nechcel ocitnúť nikto. Mafia a jurisdikcia do seba nezapadajú ale predsa - v tomto filme majú niečo spoločné a vzniklo z toho dielo, kde hviezdi Cruise tak ako to dokáže len on. 4*
Collateral (2004)
O tom, ako sa za pár okamihov dá zmeniť celkom všedný život Los Angeleského taxikára rozpráva tento zaujímavý krimi-thriller. Po pravde som si veľmi rád pričuchol zápornej úlohe T. Cruisea - veľmi mu sadla a zahral ju výnimočne dobre. J. Foxx ako taxikár, ktorému sa zmenil celý život v pár okamihoch si to zahral rovnako dobre, ale dosť ma iritovalo a sralo to, ako nespolupracoval. Tak trošku som to aj čakal, lebo by mi to sedelo do príbehu, kedže chcel rozbehnúť podnik s limuzínami menší kšeftík naviac by sa mu hodil. Muzika ma dosť potešila, L.A v noci taktiež, scenár trochu sklamal, ale geniálny i keď tragický koniec potešil. Aj keď som si ho predstavoval v skutku inak. No nie vždy všetko zlé (dobrozlé) vyhráva ! 4*
Rain Man (1988)
Veľmi silný emocionálny kúsok. Úlohu autistu si zahral D. Hoffman brilantne. Neviem si predstaviť niekoho iného, že by to takto dokázal napodobniť. Tiež úloha T. Cruisea zahraná nadmieru nad moje očakávania, jeho typický arogantný pohyb ústami, rukami a hlášky stoja fakt za to. Som rád, že som si pozrel i tento kúsok, ktorý ma obohatil o pár emócií a dávku dobrodružstva dvoch "tak rozdielnych" bratov naviac :) 5*
Mocný vládce Oz (2013)
Naozaj veľké prekvapenie, že som to dopozeral celé dokonca i keď na etapy a zároveň sklamanie... 2*
Sedm (1995)
Vynikajúca krimi zápletka a vôbec .... Málokedy sa niečo vyrovná v dnešnej kinematografii tak dobrému prípadu ako je tento. Tie novodobé krimi seriály sú síce dobré a moderné, ale stará klasika je len "stará klasika". M. Freeman a B. Pitt si to proste dali na plné gule a ešte viac. 7 hriechov podľa Tomáša Akvinského tu dostalo strhujúcu podobu, ale myslím si, že lepšie to opísať ani nemohli i keď tak drasticky.... (bohužiaľ) 4*