Recenze (112)
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
James Bond s copem co na to říct
Pianista (2002)
Jo židi to neměli lehké to musí každý z tohodle filmu pochopit. Mnohem víc na mě zapůsobila akce sledovaná z jednoho místa než rozklepaná kamera a lá James Bond kde nevíte co se vlastně děje.
Slavnosti sněženek (1983)
Kolik srandy může vzniknout z obyčejné zabijačky
Matrix (1999)
Už jen za přestřelku ve vstupní hale bych dal pět ale když se k tomu přidá takový originální příběh je to prostě geniální.
Rain Man (1988)
Hoffman pojal svou roli zodpovědně a podle toho taky vypadal celý film
Stupeň 7: Konec světa (2005) (TV film)
Jak mam asi ohodnotit film u ktereho jsem usnul
Game Page (1998) (pořad)
Jedina sveho druhu proto nejlepši sveho druhu
Choking Hazard (2004)
Ze začátku mě to chytalo a některym situacim jsem se zasmal ale pak to stratilo a poslednich 10 minut jsem se nudil
Spláchnutej (2006)
Jo, Tohle beru. Humor se mi zdal psanej jiným tipem písma a já jsem uvítal svěží (ne takovou jako ve fimu) vlnu nových vtipů
Karcoolka (2005)
Taková průměrná parodijní pohádka.