Recenze (152)
Souboj Titánů (2010)
Bohužel obrovské sklamání kromě hezkých efektů, krásného černého Pegase, a toho že Sam Worthington skáče ve filmu jako opička jsem tam vážně nic zajímavého neviděl. Po stránce příběhu je nový Clash of the Titans ochuzen oproti originálů po všech stránkách. Film je vhodný možná tak pro novodobé nadšence akčních filmů, a nebo si jej může vychvalovat člověk co neviděl originál...
Vybíjená (2004)
Velmi dobrá komedie, která pobaví, zaujme a místy má i super hlášky např. "Ty seš tak blbej, že kdybys vypadl z loďky tak se ani netrefíš do vody".
Upírův pomocník (2009)
Film bez nápadu se zajímavým provedením, který bohatě postačí na zkrácení večera. John C. Reilly byl jako upír perfektní a Salma Hayek s vousy je taky fajn. Původně jsem chtěl dát hvezdičky dvě ale rakev s repráky si zaslouží hvězdičky tři.
Sám v temnotě (2005)
Předpokládám, že film je adaptací na hru, která byla v svých dobách docela nářez, ale v tom případě nechápu jak někdo mohl natočit takovou slátaninu. Napadá mě jen jediná věc Uwe Boll nemá doma Playstation.....
Moon (2009)
Film sám o sobě se zdál v první třetině jako vcelku našláplý, bohužel je také zbytečně utahaný a nebyla to záležitost, kterou bych si opravdu vychutnal. Největší sympaťák ve filmu je genialní počítač Gerty, z čehož vyplívá že ani hlavní hrdina moc nezaujme, ale celkově film hlavu a patu má, ovšem pořád je to snímek na jednou zkouknutí.
Válka světů (2005)
Pro mě osobně bohužel průměrný snímek, na který jsem se rád podíval jednou, ale chuť vracet se k němu nemám. Nápad zase tolik originální není, průběh ušel a u poslední scény jen chybělo, aby je přivítali s pekáčem buchet...
Samantha Darko (2009)
Snímek sám o sobě špatný není, ale stále je to podprůměr, když do hodnocení Donnieho nezahrnu. U filmu jsem pořádně nevěděl o co jde ale bylo mi to jedno, neměl jsem potřebu sledovat film víckrát, abych všemu přišel na kloub jako u Donnieho. Nestává se mi často, že bych musel koukat na stopáž, ale tady se to bohužel stalo a musím říct, že po těch 100 minutách jsem si celkem oddechl. Nechte Donnieho odpočívat v klidu! Tenhle kulťák totiž nic nemůže nahradit, ani napodobyt. Celkově dávám 30%.
Démoni (1985)
Tohle byl mů první horor, tehdy mi bylo nanejvýš 6 let a nezapomenu jak sem do toho byl zabraný, potom na mě kdosi zakřičel zezadu a já se skoro po****. Co se filmu týče, nechutností je tam spoustu, nápad dobrý, zpracování taky, jen mi tam nějak nesedl ten "happy end".
Stahovák (2009) (pořad)
Jednu hvězdu za některá místami vtipná videa, do kterých ti dva stejně mluví hlouposti, nebo to neběží ani celé...
Terminator Salvation (2009)
S původním terminátorem to už nemá skoro co dělat, až na jména postav. Snímek jsem dlouho odkládal a shlížel na něj dost skepticky, protože terminátor je můj oblíbený film už z dětství. Každopádně po stránce efektů, kamery a zvláštně zamotaným dějem to nebyl takový propadák. To dělá z nového terminátora béčkový akční film, který neurazí ani příliš nenadchne tudíž 60%.