Recenze (752)
Barva vítězství (2016)
Myslím, že vše,co tam mělo být, tam bylo. Životopisné drama, ve kterém působí téměř všechno přirizeně a nenásilně. Jesse Owens byl talent a sympaťák. A vidět zase Jeremy Ironse mě vždy víc, než potěší.
Čas zabíjet (1996)
Čas zabíjet má hodně silný, brutální a emotivní rozjezd. Následně však začne pitvání, které se trochu rozplizne a působí až příliš amerikánsky. Některé scény a dialogy mají hloubku a některé jsou naopak až zbytečné. A tak mě ta stopáž skoro unudila. Herci před dvaceti lety vypadali skvěle, nebyi ještě tak umělí jako dnes a že to té Sandře a Ashley vážně slušelo.
Světlo mezi oceány (2016)
Jeden z těch příběhů, kde v duchu radítě hrdinovi. Tedy já určitě ano. "To nedělej, nestojí to za to." A on, však uvidíte. Každopádně Michael Fassbender hraje jako vždy s přehledem a Alicií jim to sluší. Navíc ta krajina, maják dodávají tomu příběhu zvláštní atmosféru. Byla jsem jako na houpačce,ale od některých filmů nejde očekávat víc. Ale i to ono....určitě stálo za to.
Dánská dívka (2015)
Jedno se tomu nemůže upřít a to, že ten příběh svým způsobem dojímá, protože mít v bývalé manželce po tom všem stále tu největší oporu a prátelské pouto bylo nakonec moc dojemné a krásné. Příběh je to zajímavý, netradiční,ale někdy těch emocí bylo až příliš málo, já bych čekala větší hučák.
P.K. (2014)
Má to určitý a dosti významný odkaz,ale to, jakým způsobem je to podáno - je mi fakt na hony vzdálené. Zezačátku mě to i celkem bavilo, bylo čemu se smát,ale po polovině jsem byla uondaná a měla pocit, že na to čumím už pět hodin. Ne všechno je pro všechny. Amir Khan je borec, vypadá tedy hodně mladě....aspoň něco.
Úkryt (2011)
O tom, že je Michael Shannon vynikající herec jsem se přesvědčila nejednou, ale to, co předvádí tady je vážně neuvěřitelné. Hrát tak přirozeně v téhle roli je až s obdivem. Výborné drama, kdy každou chvíli nevíte, jak na tom vlastně jste. Minimálně k zamyšlení to bude.
Most špiónů (2015)
U tohohle filmu je důležité se pořádně zadívat, mít na to pohodu a klid, jinak to prostě nemá smysl.
Naši a já (2013)
Docela pohodová teen podívaná. V ústředních rolích prima herci. Ono to tak nějak plyne .Lucy působí vyspěleji,než její rodiče, mám to v hlavě srovnáno a i když dělá některé věci bez rozmyslu, tak myslím, že v tomhle věku je to naprosto v pohodě. Mě se to líbilo moc...
Goliáš (2016) (seriál)
Billy Bobek je prostě třída. Když jsem se po skončení chtěla dívat na druhou serku Volejte Saulovi,tak mě to nebavilo, protože Bob hraje o třídu lépe a pak je vše ostatní tak nějak nuda. Goliath má atmošku a pokud se dostanete přes druhý-nejvíc nudný díl,tak se máte určitě na co těšit. Mísí se tady všechno a mě tyhle právnické kličky hodně baví....Navíc ostatní postavy jsou vybrané a hlavně zahrané víc, než skvěle,takže se těšte na zvláštní směsici charakterů nebo spíše bezcharakterůůů.
Stranger Things (2016) (seriál)
Rodinný hororový seriál, který je posazený do 80. let a náramně se to nejen v tomhle směru povedlo. Hned v úvodním dílu se v tom nikdo nebabrá a vše jde ráz na ráz. A strašidelné to teda je. Napínavé ažaž, se skvělými dětskými hrdiny..u mě vede Dustin:) a stejně dobrou Winonou Ryder a Davidem Harbourem. Ty role jim náramně sedly a ať si každý říká co chce. Rouhodně se nuda nekoná a má to stejný spád od začátku do konce. Výborné a už se těším na další sérii.