Recenze (117)
Zátah 2 (2014)
Délka je jedinou slabinou tohoto filmu.
Enderova hra (2013)
Harry Potter hraje famfrpál ve vesmíru WTF.
Elysium (2013)
LOL. Neskutečně prachů musel stát ten parádní vizuál, a přitom je to taková nehorázná sračka. :D Moje IQ s každou minutou sledování padalo. Normální urážka intelektu člověka, u každýho druhýho záběru jsem si musel pokládat otázku "to jako myslí vážně?". Představa budoucnosti směšně absurdní, chování postav naprosto idiotský, děj hloupý... a takhle bych mohl pokračovat.
Světová válka Z (2013)
Obyčejnej zombie movie. Kdo má tenhle žánr rád, bude spokojenej. Nic novýho ale od tohodle snímku nečekejte.
Millerovi na tripu (2013)
Na komedie moc nejsem, ale po té chvále, co se na tenhe film snesla, jsem se ze zvědavosti podíval. A nelitoval jsem. Smál jsem se nahlas po většinu filmu, což se mi stává skutečně zřídkakdy. Ano, děj je předvídatelný, ale na tom vůbec nezáleží. Skvělé herecké obsazení, je na nich vidět, jak si to užívali a skvěle se doplňovali. Nejlepší komedie posledních let. PS: Třešničkou na dortu je Jennifer- pořád dokonalá, čas se na ní vůbec nepodepisuje. :)
Funny Games USA (2007)
Dobrej film s pár debilníma momentama, který mi dojem trochu kazí- narážim hlavně na scénu "ovladač" a promlouvání do kamery.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Suché, občas trapné, když se to snaží býti vtipné, jindy kýčovité a klišovité a nakonec i šíleně předvídatelné. Plusy jsou dobrý záporák a pochopitelně parádní vizuál.
Křižovatky života (2013) (pořad)
Tak tady někdo šlápl ale hooooodně vedle, když budu diplomatickej.
Prometheus (2012)
Srágora zabalená do parádního vizuálu a čerpající ze zajímavého námětu.
Orphan (2009)
3,5* konec už trochu nastavovaná kaše, ale jako celek víc než OK.