Recenze (1 017)
Pavoučí teror (2002)
Musim říct, že v první polovině filmu se u mě jednalo o jasný horor, až pak začala ta šaškárna a komedie, což filmu celkem uškodilo. Jenže svěží a bezva David Arquette to jistil a závěrečné chvíle v dolech se mi zamlovaly. Super oddychová podívaná.
Kokosy na sněhu (1993)
Na tohle se snad nikdy nedá zapomenout.
Kostka (1997)
Tak na potřetí a přeci se mi to líbilo. Samozřejmě nejvíce diváka osloví ten nápad a i když to nedopadlo tak jak jsem doufal já, tak vesměs nepatřím k těm kteří by tím byli dotčeni. Jak tu někteří kritizují, tak ani to, že se jedná o poměrně levný snímek, tak to vůbec nevadí.
Křižovatka smrti (1998)
Naprosto parádní komedie s velkou dávkou akce a mezi Chanem a Tuckerem to herecky klapalo, takže výsledek nemůže být jiný než velice kladný. Navíc Leung se mi zatesal do mozku jako jeden z těch dobrých záporáků.
Armageddon (1998)
Další nedoceněný snímek.
Rychlý Stripes (2005)
Nevím proč, ale mě to perfektně bavilo.
Sex ve městě 2 (2010)
,,Vaše chůva nenosí podprsenku ?'' No, příjemné překvapení.
Vrána (1994)
Film plný bolesti,sexu,drog a pomsty. Výborně zpracovaný film se skvělý obsazením. Brandon Lee zemřel pro film a to se musí patřičně ohodnotit, ale více než hodnocení 5ti hvězdiček mu dát nemohu. Film si asi nepřálo hodně lidí tam nahoře a proto se nedožil natáčení ani původní hlavní herec. Musím dodat, že vizáš hrdiny je vskutku bláznivá a zároveň strašidelná a způsob zabíjení je zde vážně parádní. Hlavní záporák už tolik sympatický není, ale je to bezcitná zrůda, která si zaslouží smrt. A jak už tu zaznělo. Nejsmutnější film historie.
Brouci (2003) (TV film)
Proklínám Energy drink, který mě donutil být vzhůru a sledovat tuhle blbost.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Tak na tuhle sračku jsem byl zatáhnut nedobrovolně do kina. Po příchodu domů sem si musel vymejt mozek čímkoliv méně odporným, protože něco tak příšernýho sem dlouho neviděl. Ještě teď oplakávám ty peníze za listek. Herci na přesdržku.