Recenze (510)
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Není to úplně marný pokračování série, horší hlavně v tom, že postavy se chovají ještě víc idiotsky, než je u podobných filmů obvyklé a člověk jim tu smrt snad i přeje. A Kožený tváře mi na konci filmu bylo tak nějak líto a začal mi být sympatický. Prostě skoro poprvý jsem u hororu byl rád, že hlavní padouch přežije. Docela očekávám další díl,který by mohl být třeba romantickou komedií o lásce Kožeňáka a nějaké super ženské. Jinak ale děj je strašnej, vše je zbytečně zdlouhavý a celkově je vše tak nějak málo uvěřitelný, neuměle využívající náměty z minulých dílů.. Ale film nijak neurazí.
Osm statečných (2006)
Jako pohádka dobrý. Ale jinak mně na tom neuvěřitelně štvalo několik věcí: 1.) Kde proboha zůstala ta šílená bouře, před kterou tak zběsile na počátku utíkali? 2.) Vždycky jsem si myslel že v období našeho léta je v Antarktidě zima, buď stálá tma nebo maximálně chvilka bledýho sluníčka denně, tady bylo v 90% času počasí jak na Jadranu 3.) Ten digitální tuleň byl fakt příšernej 4.) scény ze států byly až na několik vyjímek slabounký 5.) Po půlročním trápení byli psi udržovaní jako by právě vylezli ze salónu psí krásy...... Prostě ohromná snůška absolutně nehorázných nesmyslů najednou. Každopádně jedna hvězda za to, že tvůrci porušili jedno z největších hollywoodských tabu, a to to, že nechali některé psy ve filmu zemřít.. A druhá za ty nádherné psí oči. Pro zopakování, jako pohádka dobrý, jako vážně míněný film totální hovadina.
Život je život (2015)
Hodně neuchopitelné. A nebýt výletů do snů, bylo by to za pět, tysny jsou brutálně nezvládnuté. Ale jinak jsem se chechtal každou chvíli, nad všemi těmi skutečně skvěle hrajícími herci neskutečně vyčnívá Vetchý se Stašovou. Břitký humor, Vetchý si svoji postavu rodinného despoty báječně užívá. Fakt velká škoda, že film svoji kvalitu není schopný udržet v celé délce. No, a ještě jedno - Zindulka v roli papeže je neskutečnej.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Nejslabší díl z vetřelčí série, mutant na konci je až směšnej. Tento díl nemá hlavu ani patu, zmateného pobíhání bez nějakého rozumného vysvětlení je už docela dost. Všichni včetně vetřelců se chovají krajně nelogicky a sorry, vetřelci, vetřelčí matka a ten poslední mutant jsou vysloveně k smíchu.
Vetřelec ³ (1992)
Dle mého asi nejlepší část vetřelčí série. Správně temné a špinavé prostředí plné zoufalců, Ripleyové to naholo sekne a konečně vypadá jako někdo, kdo tam fakt patří. Zábavné a docela svižné pokoukání.
Vetřelci (1986)
Tady se snad všichni posrali, co tohle dělá v TOP žebříčku? Se zas klasicky hodnotí jména? Ano, režie výborná, efekty skoro dokonalé, ale to je asi tak všechno. Dějová linie má děr jak zralý ementál, dost velká část dialogů je na hraně stupidity, spousta totálních nesmyslů. Většina herců je super, ale Weawer je totální šlápnutí vedle, ten její vystrčenej pysk a rádoby odhodlanej pohled je na zabití. V jedničce šlapalo skoro všechno okolo, tak to docela ušlo, ale tohle je prostě hrůza. A navíc to zabíjí absolutně tragický český dabing.
Predátoři (2010)
Docela příjemné překvapení. Nějak podvědomě jsem očekával sešup dolů a začátek filmu tomu docela nasvědčoval, ovšem s přibývajícím časem děj nabírá grády, vše je parádně špinavé a nechutné a poslední půlhodina je pak vysloveně lahůdková. Velmi dobré.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Proti jedničce jen lehounce slabší, ale i tak hodně slušná vyvražďovačka. Přibylo krve a údů, ubylo psychologie. Každopádně udělané dobře, jen ten nádherně romantický konec jsem nějak nečekal.
Predátor 2 (1990)
Proti jedničce slabší, ale ne o moc. Děj se z džungle přenáší do velkoměsta a bohužel se stává míň propracovaným, víc zaměřeným na efekt než na vykreslení postav. O nikom se toho moc nedozvíme, a ti, o kom se něco dozvíme, velmi rychle a z hlediska děje i docela zbytečně, tak nějak z filmu vymizí. A bohužel, konec se nepovedl, skoro soap opera..
Na vlásku (2010)
Moc příjemný animák, místy zbytečně utahaný, ale místy má super spád a děj. Slušná zábava.