Recenze (583)
Psi (2016)
Perfektní eastern (nikoliv western, jak se píše v anotacích!). Korunu mu dává scéna s nohou, ve které se tvůrce i jeho hrdina s touto částí těla doslova mazlí:-)
Deadwood (2004) (seriál)
Po pěti dílech jako obdivovatel žánru konstatuji, že mě to příliš nebaví.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Kterak zhrzená městská policajtka, kdy hlavní náplní její zodpovědné práce je rozdávání pokut za parkování, ke štěstí přišla - pro všechny děti opravdu vzor hodný následování.
Café society (2016)
Strašná selanka, ale závěr celkem zajímavý.
Magické hory (2009) (seriál)
Tak tohle je jízda...
Lambada! Zakázaný tanec (1990)
Po letošním Brakfestu čerstvý bronzový medailista v soukromé kategorii nejlepší brakový film všech dob. Chlapci, díky za zážitek, včetně předtančení na úvod!:-)
Čistá řeka (1978)
Po aktuálním zhlédnutí na letošním Brakfestu přidávám za neopakovatelnou atmosféru do plného hodnocení. Naprosto neuvěřitelný film plný deklamace dialogů, jejichž životnost hraničí s nulou. Výskyt erotiky je s ohledem na normalizační dobu vzniku snímku opravdu abnormální, toto může sloužit jako paradoxně cenný výzkumný vzorek, i když soudruzi tvůrci své dílo takto jistě nezamýšleli.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Zabijte mě, ale já se u toho docela bavil...
Teď ne, Broskvičko (2015) (amatérský film)
Samozřejmě je to nebetyčná hovadina a víc než lokální záležitost, ale v tomto kousku mě ti borci konečně fakt bavili.
Naše malá sestra (2015)
Opět me u tohoto autora ta utahaná poetika každodennosti bůhvijak nezasáhla.