Recenze (476)
Píseň triumfující lásky (1969) (TV film)
Některé scény jsou naprosto uhrančivé, parádní film.
Spy Smasher (1942)
King of the Rocket Men mi přišel o něco zábavnější, tady bylo těch rvaček už moc. A taky asi proto, že Spy Smasher nelítal, jen všude pobíhal v tom svým supermanským oblečku a to prostě nebylo ono.
Fire Maidens From Outer Space (1956)
Je to sice mizérie po všech stránkách, ale když to srovnám třeba s nedávno viděným She Devil, tak to zase až o tolik horší není. Ale odpad to je, to zase jo.
She Devil (1957)
Romantikou přeslazené sci-fi s klasickou zápletkou o doktorovi a o vedlejších účincích jím vynalezeném léku. Mizerní herci, mizerné rozhovory a navíc závěrečné náboženské poselství o vyšší moci, které ale v povídce od Stanley G. Weinbauma "The Adaptive Ultimate" údajně není.
Operazione Vega (1962) (TV film)
Černobílé konverzační TV sci-fi drama, italská variace na nebezpečí jaderných zbraní. Nepříliš zábavné, příliš ukecané.
Prato macchiato di rosso, Il (1973)
Spíš než horor či giallo je to především zvláštní a trochu i černá komedie. Ale co, je tam spousta nahoty, alkoholu, drog i krve a i když je divák dlouho zmatený, co to vlastně je zač, není to nakonec špatné.
L'occhio dietro la parete (1977)
Celkem slušná přehlídka ztracených lidských duší.
Assault (1971)
Je to dobré, ale příliš britské krimi.
Sorority House Massacre II (1990)
Jednička je o ničem, zato dvojka je... o kozách!
Badlands 2005 (1988) (TV film)
George Miller vykrádá George Millera! Pilotní film k plánovánému seriálu ve stylu Mad Maxe. Lidé byli donuceni opustit města a voda je pro lidstvo tou nejcennější věcí. K tomu nějaký ten kyborg, Sheron Stone a... snad je i škoda, že ten seriál nevznikl.