Recenze (476)
Diabolik (1968)
Kult nekult, tohle se Bavovi prostě nepovedlo. Jasně, vizuální složka je pěkná, Marissa je kočka, celkově je film nenáročný, což vůbec nevadí, ale příběh je prostě plytký akčňák a s antihrdinou, se kterým jsem se absolutně neztotožnil. Znovu se k tomu vracet nemá smysl.
Lucy (2014)
Prakticky odpad, ale člověk si přitom alespoň vzpomene na skvělý starý gamesy jako System Shock...
Chraň nás od zlého (2014)
Jupí, další démoni, další posedlí lidičkové! Jestli tvůrci moc neposlouchali ten black metal, to je totiž zlo... Nejlepší bylo samozřejmě zoo a celkově tomu ta jistá (nezáměrná?) béčkovost slušela, ale stejně se nakonec zase žádný zázrak nekonal.
V zajetí démonů (2013)
Dům, straší, pomoooc, démoni, posedlé věci, už zase, pomooooooooooc, recyklace a vykrádačky, proč, proč proč to samé dokola dokola dokola...
Insidious 2 (2013)
Já nevím, vždyť je to pořád to samé dokola, zbytečně dlouhé, vykrádající... co takhle příště třeba útok zombie duchů ve stylu found footage, to by bylo něco...
Song of the Vampire (2001)
Herečka Denice Duff známá ze série Subspecies v další upířině. Jenže tentokrát je to vážně slabota, alespoň, že tam byla asi stoletá babka, která si hrála na Van Helsinga. Neuvidíte-li, o nic nepřijdete.
Ospalá díra (2013) (seriál)
Nejhustší byl ten díl, ve kterém Moloch oživí Ježíše a Ichabod s Abbie mu musí vytrhnout zuby moudrosti, protože má furt nějaký chytrý řeči o konci světa a oni se bojí, že by se to mohlo vyplnit. Ale jinak je to celé docela blábol...
Živí mrtví (2010) (seriál)
Parta chlapíků si hraje na vojáky, aby pak přišla babička, že je čas vzít si léky...ještě, že na tyhle zombíky víc než brokovnice platí fastforward, tomu se neubrání ani ty nejrychlejší z nich!
Trittico (1971)
Ze zaprášených sklepení se vynořilo další zapomenuté dílko z Itálie. Tahle mysteriózní detektivka s nádechem gialla má skoro vše, co patří k těm typickým italským zmatenostem ze 70. let: zamotaný příběh, letní slunnou pohodu střídá noční tajuplno, láska a žárlivost, nahota krásných žen, lesbická láska, manžel unavený životem... k tomu parádní hudba Stelvia Ciprianiho... prostě pohoda, jak to máme rádi...
13 Eerie (2013)
Škoda, že se tam nešukalo, byla by to hezká variace na Porno Holocaust. Takhle je to "jenom" hezké béčko.