Recenze (400)
Čarovný les (2014)
Přestalo mě to bavit když umřela Emily B. Melodie nezapamatovatelné. Chrip Pine strašnej...
Čtyřicítka na krku (2012)
Málem jsem se umlátil smíchy.....uf, ještě, že to skončilo. 1 hvězda za Megan ve spoďárách...
Ve jménu krve (2016)
No, upřímně...kdyby tam nehrál velký Mel tak by tohle dílko šlo rovnou na videokazety a kinům by se obloukem vyhnulo....
Sebevražedný oddíl (2016)
Inu, musí se trošku člověk zahloubat do titulků aby se dočetl, že na tomhle bojovém klipu má lví podíl Zack Snyder.... Osobně bych byl šťastnější kdyby se do toho pustil sám.
Domácí mazlíček (2008)
Oproti názoru mého oblíbence Enšpígla.....tohle nezachrání ani "kozí" záběry....A nedoporučuji ani na studené, osamělé pánské večery. Od toho tu máme jiné filmové skvosty a tam to ty "kozí" záběry vyloženě pevně drží!
Nic než pravda (2016)
Mňo, snaha o šokující odhalení se nekoná ani přes strašlivou snahu tvůrců. A vystoupení pana Boona v závěrečné scéně je pak již vyloženě, ehm, prapodivné. A víte co je na tom nejhrozivější? Ta kreatůra Renée Zell. Tak tuhle podivnou bytost jsem nerozdýchal.
American Honey (2016)
Za mě teda nuda, nuda, nuda. Tomuhle se "velký" Shia propůjčil? Proč? Jo a musíte to přetáčet abyste u toho nezemřeli.....
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Strašný. Ta přešitá osoba byla B.Jonesová resp. Renée Zellweger? Nepoznal jsem, sorry. Jediný dobrý vtip byl s H.Grantem.... Nedopororučuju...
Dcera čarodějky (2015)
Dávám hvězdu navíc za natáčení v Čechách.....anebo jste nepoznali lom Amerika atd? Jinak by to bylo za 2.
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Až na to rychlocestování po světě jsem to sežral...ostatně i já bych sejmul hodinky pro Jes.Albu v plavkách. A kdo z vás ne?