Recenze (159)
Tvrdé palice (2008)
Žvaní se hlouposti, řeší se zamilovanosti, na to, že se jedná o komedii, se moc nezasmějeme. Zápletka s novinařinou totálně o ničem. Chvílemi až trapné, protkané samými klišé a hlavně občas dost nudné.
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
Opravdu povedený film, postavy reálné, situace uvěřitelné, dokonce jsem si i pobrečela. Nedávno jsem koukala na jiný sportovní film - Leatherheads - a musím říct, že McFarland mě chytil za srdíčko mnohem víc, prospívá mu spojení se sociálním dramatem, neřeší se hlouposti ani okoukaná romantika.
Padesátka (2015)
Ale jo, stálo za to to zkouknout. Skvěle zpracované problesky do minulosti i vtipné špičkování v současnosti. Na českou komedii opravdu slušné.
Dluh (2010)
Naprosto skvělé, akční, napínavé, překvapivé. K dokonalosti jen stačí odstřihnout docela velkou část závěrečné stopáže, která film sráží na tuctové bezmyšlenkovité klišé.
Žena v kleci (2013)
Rychlejší a méně napínavé než kniha a především o hodně temnější. Trošku mi chybí černý humor a nadhled, který je základem atmosféry všech Olsenových knih.
Londýnský gangster (2010)
Parádní atmosféra, ale zápletka na můj vkus málo propracovaná až nesmyslná.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Velmi pěkně natočené akční krimi. Zase trochu jiná, méně otřelá zápletka, přijatelně vysvětleno, proč je hlavní hrdina takový borec a k tomu můj od dětství oblíbený Tom Cruise jako třešnička na dortu. Jen ta Rosamunda často háže pohledy až příliš vyděšeného králíčka. Možná by ještě stálo za to trochu víc vysvětlit motiv, v tomto podání mi to nepřišlo až tak důležité, aby zemřelo 6 lidí a ještě kolem toho bylo tolik okolků.
Neopouštěj mě (2010)
Nápad zajímavý, ale provedení pokulhává. Nedokázalo mě dostatečně vtáhnout a prožívat úděl hlavních hrdinů. Možná proto že je vše jen tak povrchně nakousnuto, ale nikde se film neponoří do emocí a prožívání a problematiky víc.
Ladíme 2 (2015)
Už jedničku jsem nějak nepochopila a dvojka je ještě stokrat horší. Příběh asi na stejné (mizivé) úrovni, nicméně tentokrát tvůrci vsadili na trapný sprostý humor a to já tedy opravdu nemusím.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Opravdu zběsilé, jak název napovídá, rychlé a nepřehledné. Od začátku do konce jedna dlouhá honička, která pozbývá smyslu, když se uprostřed cesty hlavní skupinka rozhodne, že se prostě vrátí zpět... Taková cesta tam a zase zpátky s celým svým ironickým podtextem. Všechno je tak rychlé a akční a stejné (stejná auta, stejní protivníci, stejná poušť), až se stává nudným.