Recenze (360)
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Tak na toto som sa už dlho tešil. Kvalitných fantasy je totižto čoraz menej a menej. Viem si síce predstaviť menej CGI efektov a to hlavne pri zvieratách, resp. scénu kde Artuš prechádza tzv . temným údolím by som úplne vynechal, kedže uberá filmu na vážnosti. To, čo drží film nad priemerom je kvalitné a hlavne veľmi sympatické herecké zastúpenie, ta správna miera anglického humoru a perfektný Law v úlohe záporáka. Takže ak máte rádi fantasy určite nevynechajte.
Baby Driver (2017)
Ďalšia typická ''wrightovka''. Na čo si pri názve tohto filmu pravdepodobne spomeniem aj po dlhšej dobe, bude parádna úvodná scéna, dotiahnutá do najmenšieho detailu. Samozrejme, že k tomu dopomohla skvelá hudba, ktorá skvelou zostáva aj počas celej stopáži filmu. A hoci chápem, že pre niekoho to môže byť až príliš preštylizované a napasované, rovnako ako keď sa hlavný hrdina nepohne z miesta pri správnom súzvuku všetkých elementov (hlavne hudby :D ), mne to nevadí. Taká správna oddychovka hodná pokračovania.
Don't Hang Up (2016)
Na moje prekvapenie som nebol svedkom ďalšieho klišoidného teenage hororu. Pekne originálne a k súčasným chorým trendom v spoločnosti aj dosť vierohodný príbeh, ktorý zanecháva varovný prst pre všetkých spratkov čo sa radi zabávajú na účet druhých.
Rocco (2016)
Veľmi dobre spracovaný dokument z pornopriemyslu, zatiaľ najlepší aký som videl. Samozrejme dokument nezobrazuje celkovú branžu pornopriemyslu a ani pornopriemysel nehodnotí, čo je len dobré vzhľadom k variabilite názorov. Ako osobný pohľad ''Italského hřebca'' je to však veľmi zaujímavé dielo.
Mumie (2017)
Tak nič trestuhodné sa nestalo, rovnako ako nič svetoborné. Stále platí, že ak sa povie múmia prvé čo vás napadne bude ''The Mummy'' s Brendanom Frajerom, nie táto s Cruisom. Avšak ako taký začiatočný diel nadchádzajúceho ''Dark Universe'' celkom ujde. PS:.Rusellov Mr. Hyde bol dosť trápny.
Pobřežní hlídka (2017)
Remake ''Pobrežnej hliadky'' bez pobrežia a bez hliadky? Ale vážne, ak som videl 15 min. záberov na vodu a pláž z celej 2-hodinovej minutáže tak to bolo až veľa. Spraviť si humor je v poriadku, ale toto bolo až priveľmi gýčové a hlúpe. Počuť raz, dvakrát Dwaynove posmešky je ok, ale ak to sledujete celý film, stráca to na humore a prechádza v trápnosť. Na počudovanie Efron to nejako vycítil a vďakabohu bol aspoň jediným, ktorý mu to dal najavo. Vlastne nebť jeho, tak s hodnotením idem ešte nižšie, čo je mi samému čudné :). Ok, ideme ďalej...scenár....ach ten scenár! Ak by sa jednalo o béčkové klišoidné krimi vysielané o druhej poobede v nedeľu na Markíze, či Jojke pochopím, ale ako vážne sa tváriaca drogová zápletka, ktorú môže vyriešiť len Dwayne a jeho parta ''nie-záchranárov'' je to OSTUDA! Za ďalšie...ŽENY!...kam sa podeli všetky tie sexuhodné plavčíčky?. Veru, že v pôvodnom seráli sa dalo na čo pozerať,možno to bude mať niečo aj s tým, že som bol mladší a plnší hormónov, ale toto bol trapas aj po ženskej stránke. Ak totiž zistíte, že vidíte menej žien v plavkách ako vody a pláže (ktorej ako som už spomínal bolo pomenej :) ), viete že tento film sa topí tak jedine v sračkách.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Právom považované za jednu z najlepších anime od DC. Druhá časť sa mi páčila o trošku viac než prvá. Drsný a musím povedať, že aj poučný príbeh zabalený do krásnej, temnej animácie.
Smrtící epidemie (1995)
Perfektná ukážka katastrofického filmu, mimoriadne vhodná na ''gaučové'' pohodlie:).
Nákaza (2011)
Stručné, rýchle, chaotické a neschopné sympatie. Hoci mám podobné katastrofické scenáre rád, Contagion je veľmi slabý odvar oproti takým kúskom ako Outbreak(1995). Iróniou je, že pri toľkých zvučných menách (okrem preceňovanej Paltrow) ani jedno nezanechalo hlbší dojem.
Nic nás nerozdělí (2012)
Film, ktorý myslím dostatočne vystihuje ľudskú neschopnosť a maličkosť voči prírodným katastrofám. Síce je to obalené pekno-smutným príbehom, ale to podstatné bolo vystihnuté. Herecké výkony sú síce pri tomto formáte druhoradé, no mladý Holland prekvapil.