Recenze (360)
V domě (2016)
Konečne niečo, čo ma po dlhej dobe v žánri horor prekvapilo. Priemerný herci, priemerné výkony, ale zato skvelý príbeh a pointa.
Killing Ground (2016)
Typický príklad hororu, ktorý si kladie za dôraz šokovať brutalitou, než zaujať príbehom. Ona vlastne ani nie je čo komentovať. ''Low-price'' B-movie.
Trestanec (2017)
Príjemne prekvapenie a takisto výborný výkon od Nikolaja. Od takéhoto príbehu by som však očakával väčšiu dávku brutality. Stále však stojí za pozretie. P.S: Jon Bernthal by si za vedľajšie úlohy vo filmoch a seriáloch za posledné roky zaslúžil osobitnú cenu :)
Zásah (2016)
Hoci nie je tak pútavý a dejovo kvalitný ako The Raid, po martial -arts (MA) stránke je stále na vysokej úrovni. a na margo komentáru uživateľa Adrian.....stále neporovnateľne lepšie ako ''ruka-strih-noha-strih-lakeť-strih-koleno-strih-hlava'' tzv. hollywoodske MA filmy, pri ktorých je ten výsledok skutočne staticky nezáživný.
47 metrů (2017)
Veľmi dobre marketingovo zvládnutý a zároveň aj veľmi preceňovaný film. Naschvál píšem film a nie horor, pretože to NIE JE HOROR. Kritéria na žáner horor ako to tak vyzerá sú čoraz menšie a menšie a v podstate stačí mať jednu jedinú scary scénu a ste tam. Za mňa teda nie! Toto je tak maximálne psycho-dráma. Možno niekto bude oponovať, že pri horore je podstatná hlavne stránka napätia, či vyvolanie strachu , áno je, ale hoci hranice tej stránky sú diskutabilné a subjektívne (niekoho evidentne vystraší aj predstava hodinového pobytu pod vodou s dostatkom kyslíka v ochrannej klietke) pokiaľ ide o propagáciu a popis k filmu stále by sa mali dať určiť. 47 metrov bol podľa mňa označený za horor čisto len z marketingových dôvodov, čo sa nakoniec aj vyplatilo. Na porovnanie pri filme 127 hodín sa podľa mňa divák viac vydesí nad celkovou situáciou hrdinu, dokonca vidieť aj aké-také gore :), ale rozhodne to nikto nepovažuje za horor, ale za skvelú drámu, tak prečo je takýto brak tak vysoko hodnotený??? Ako som už spomínal, nároky ľudí na film sa skutočne znižujú a v žánri horor je ten rozdiel najmarkantnejší. Bohužiaľ.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Skvelo natočené najväčšie sklamanie roka! Aspoň teda pre mňa. Začiatok je skvelo vizuálne a vtipne rozbehnutý. Neskôr však zistíte, že to je všetko čo vám noví ''Strážci'' ponúknu....vizuál a humor. Ale len vizuál si zanecháva vysokú úroveň. humor, ktorý bol v jednotke prekvapivý, chytrý a zapamätaniahodný je v dvojke len veľmi slabou kópiou. Nevravím, že som sa nenasmial, to áno, lenže postupne si uvedomujete, že od spontánneho smiechu na začiatku, scenár a vývoj jednotlivých scén prechádza k umelo vytváraným humorným situáciám, ktoré, hoci sú najväčším ''ťahákom'' dvojky, sú čoraz trápnejšie a trápnejšie, až nakoniec zistíte, že všetko to krásne a prekvapivé z jednotky aj v jednotke ostalo a dvojka je len veľmi slabým a o peniaze okrádajúcim odvarom. What a shame !
Ztracené město Z (2016)
Charlie Hunman sa nám s tým umelým knírom v chaotickom a vôbec nedobrodružnom deji stráca rovnako ako jeho stratené mesto. A Patizón sa zrejme ešte stále nespamätal z Twilightu, tak sa snaží svoj hrozný prejav zamaskovať kopou sena na tvári.
Castlevania (2017) (seriál)
Najväčším mínusom je až hanebne krátka dĺžka série. 4 epizódy- to je fakt málo na vybudovanie fanúšikovskej základne. A pritom je to tak dobré.
Snowden (2016)
Pre tých, ktorí o Snowdenovi počuli prvýkrát to možno bude aj šok a prekvapenie a ako úvod do tejto kauzy je to vcelku dobré, ale ak má niekto záujem bližšie preskúmať Snowdenove zmýšľanie a jeho rozhodnutie určite odporúčam autentickejší dokument Citizenfour (2014).
Holky na výletě (2017)
Dosť priemerná až podpriemerná záležitosť. Milo však prekvapila Kate Upton, ktorej prejav bol omnoho viac sympatickejší a prirodzenejší. Modelka poráží herečku.