Recenze (360)
LEGO® Batman film (2017)
Tak nie je to až také strašné ako som si myslel. Ak má na to človek náladu, tak je z toho celkom dobrá oddychovka, pri ktorej nemusíte premýšľať nad podstatou scenára, prácou kamery, či zámermi režiséra. Stačí si sadnúť, užiť si vizuál a občas sa aj usmejete nad trefným humorom.
John Wick 2 (2017)
Žiadne poľavenie v dvojke neuvidíte. John Wick pokračuje vo svojej krutej vyvražďovačke ďalej, len vo väčšom merítku. Nádherný vizuál s parádnou hudbou a pasáž v Ríme bola pre mna osobne najlepšou z celého filmu. Veru, taký Hitman sa má od Johna čo učiť a je obdivuhodné čo Reeves ešte dokáže vo svojich rokoch ukázať v akčných scénach. Uvidíme, čo prinesie Chapter 3.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Vcelku originálne a nápadité. Film sám o sebe nemá nejaké veľké chyby a dobre sa na to pozerá, čo ma však trocha sklamalo bol podľa mňa trochu urýchlený a málo vygradovaný koniec, ktorý budil dojem akoby režisér nechcel šľapnúť vedľa a dopustiť sa zbytočných klišé momentov, tak to radšej pekne zabalil a ukončil. Ľahký nadpriemer hodný pokračovania.
Berserk: Ógon džidai hen III – Kórin (2013)
Brutálne, krvavé, smutné. Jedno z najlepších anime aké som videl.
The Birch (2016)
Takéto niečo by si zaslúžilo dlhšiu stopáž. Naozaj pekný vizuál.
Džúbei a umění nindžucu (1993)
Naozaj podarené anime. Mierené na dospelé publikum a pre milovníkov japonskej filmovej kultúry je to povinnosť.
Duch ve stroji (2017)
Celkom sklamanie. Na cyberpunkové prostredie sa predsa len lepšie pozerá v animovanej podobe. Ako plnohodnotný celovečerák mal film šancu vyniknúť jedine po hereckej stránke a to sa nestalo. A hoci doteraz sa mi na Scarlett dobre pozeralo takmer v akomkoľvek filme, toto jej nevyšlo. Až príliš sa stotožnila so svojou ''robotickou'' stránkou a iróniou je, že Motoko v klasickom Ghost in the Shell dokázala prejaviť viac emócii než samotná Johansson. To ju však trápiť zrejme nebude, keďže zinkasovala 10 melónov.... i keď netuším za čo.
Vyjednavač (1998)
Stará dobrá old-school krimi-dráma, ktorá výborne padne po dobrom nedeľnom obede :).
Noční můra v Elm Street 4: Vládce snu (1988)
Tak pre mňa veľké prekvapenie. Po skvelej trojke, ktorá sa mi zatiaľ páčila asi najviac, je tu Dream Master a musím povedať, že toto sa mi páčilo ešte viac. Z dvoch dôvodov: Freddy tu ''kosí'' decká ako na bežiacom páse od začiatku až do konca a čo ma najviac dostalo boli masky..... parádne, nechutné a extrémne masky, na ktoré sa nechytajú ani súčasné horory.
Uteč (2017)
Veľmi osviežujúce psycho :). Peele to napísal a zrežíroval parádne a som rád, že sa ešte stále nájdu tvorcovia , ktorí sa neboja robiť endingy ako sa patrí.