Recenze (1 099)
Joker (2019)
Tohle je scénáristácká šmíra na úrovni slohového cvičení žáků 2. B. Nic neřešísí film úplně o ničem. Dvouhodinový náhled do života depresemi zmítaného sadistického pošuka je asi tak příjemný jako sledovat stejně dlouhé sadomasochiscké porno. Dlouhá nuda na jendo brdo, kterou člověk ocení více či méně v závislosti na tom, co ho vzrušuje a kde má nastavený práh stravitelnosti. Samozřejmě aboslutní výhrou pro režiséra je perfektní výkon J. Phoenixe i celkově po všech stránkách dobře zvládnuté řemeslo těch technických profesí jako kamera nebo zvuk. Velkou cenu z Benátek beru jako Jokerův nejlepší žert.
Anna (2019)
Od první do poslední minuty to příjemně odsýpá a v podstatě to nemá žádné hluché místo. Když se přivřou oči nad pár neologičnostmi, tak to téměř nemá chybu...
Krvavá nevěsta (2019)
zábavná a hravá černohumorná jednohubka, která zbytečně dlouho přešlapuje na místě a samozřejmě se musí sledovat s vypnutým mozkem. Herecká trojice Weaving, Czerny, MacDowell je výborná
John Wick 3 (2019)
Nejzábavnější díl s výbornou choreografií
Srážka s láskou (2019)
Vynikající zábava na úrovni, která se nebojí i ostřejších vtípků. Dokonalá chemie hlavních představitelů, díky které funguje film výborně i jako romantika. Takhle dobrý příspěvek do fondu romkomů tu nebyl hodně let.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Fakt si nepamatuju, kdy jsem viděl naposled film s takhle hloupými a prázdnými dialogy. Díky příšerným hereckým výkonům - Sophie Turner je totální amatérka, která by neměla hrát ani v reklamě na vložky - jsou některé scény vyloženě sebeparodické. Třeba ta vojenskými vrtulníky, to jsem se začal nahlas smát. Předchozí film byl fajn, tohle je totální průšvih.
Zone Blanche - Útočiště (2019) (epizoda)
Totální WTF debilní nesmyslná epizoda, na kterou se scénáristi museli hodně zfetovat.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Vizuálně velmi povedené, dobře obsazené, má to šmrnc a drive, ale scenáristicky to místy dost pokulhává a vždycky, když se to rozjede, přijde nějaký strašný faul v podobě falešného patosu. navíc film skončí v nejlepším a asi se úplně nedá předpokládat, že ještě bude další díl.
7 životů (2017)
Velmi příjemná svižná akční oddechovka se zajímavým námětem. Závěr je nepovedený (hlavně choreografie akčních scén), twist strašně laciný a průhledný.
Favoritka (2018)
70% Přijemně jiný (divný) film, taková lehce úchylná (ale spíš úsměvně) artovka, která působí, jak kyby někdo oživil Stanlyho Kubricka. Hrozně to rozdělením do kapitol a strukturou záběrů připomíná zejména Barryho Lyndona. I přes některé velmi dlouhé záběry, film uplyne jak dravá horská voda a skončí dřív, než bych se nadál. už podruhé za sebou vidím Oliviu Colman, kterou nemám moc rád, fakt zaválet, asi ji ještě nakonec vezmu na milost.