Recenze (117)
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Pre ľudí čo nečítali, nevideli Pottera a nemajú radi Rowlingovej svet asi priemerný film. U mna sú to slabšie 4*, potenciál tam vidím vďaka Deppovi a Lawovi ale to by museli mat vo filme oveľa viac priestoru, snáď v tom ďalšom, potom by to mohla byt pecka.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Čeľuste sú len jedny, no ako letná oddychovka v kine fajn, nie som Stathamov fanúšik ale v tomto filme bol v pohode. Slabšie 4*
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Vrchol série, po príbehovej aj akčnej stránke. Tom Cruise je frajer, behal po najvyššej budove sveta, šplhal po skalách, vydržal pod vodou niekoľko minút, pilotoval helikoptéru. V ďalšej časti bude asi pilotovať raketoplán rovno na Mars, inde sa už nemá kde posunúť.
Tomb Raider (2018)
Najlepší dobrodružný film od Indiana Jonesa 3. Alicia bola božská, kritikom zavrela ústočká.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Môj najobľúbenejší hrdina z Marvelu je späť a mňa znovu nesklamal. Tom Holland bol skvelá voľba, videl som pár videí ako sa pripravoval na svoju úlohu a chalan sa do toho celkom zažral a na plátne to bolo vidno.
Pátek třináctého 3 (1982)
Takže až v trojke sa zrodila legenda s hokejovou maskou. Rozhodne lepšie ako prvé dve časti a medzi slashermi si to tie 4* zaslúži, ale mám taký pocit, keď sa pozerám na ten počet natočených filmov, že toto bol čo sa týka Piatka 13 strop. Dúfam, že ma ešte nejaká časť prekvapí.
Dunkerk (2017)
Asi to nie je najlepší vojnový film čo som videl ale zobrazenie vojny mi prišlo veľmi živé a skutočné. Poe Dameron nie je najlepším pilotom vesmíru ale Tom Hardy - Farrier. Nolan v mojich očiach ešte ani raz nezakopol.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Besson to skoro dal, ukázal nám zaujímavé universum v skvelom kabáte ale ten rozťahaný, priemerný dej so slabým záporákom to zráža dole. Slabšie 4*. (Delevingne to dosť celé ťahala, čo by som nikdy nečakal, som zvedavý na jej ďalšie počiny, niečo v nej je.)
Pátek třináctého (1980)
Piatok 13 je veľká legenda Slasherových horrorov ale film čistý priemer, ťažko povedať ako by sa mi to páčilo v roku 1980 ale tiež asi nie viac, Halloween z roku 1978 som videl prvý krát len nedávno a nedá sa to porovnať, ten film bol pecka. No dám ešte sérií šancu, som zvedavý na Jasona.
Mumie (2017)
Podobný prípad ako minulý rok s Tarzanom, po hodnoteniach na CSFD som nič nečakal a zase som sa v kine super bavil. Ahmanet u mňa lepšia ako Imphotep. Ako som tu zazrel v komentároch miestami som tam videl aj ja Uncharted :). No neprišla žiadna nuda, krásne to odsýpalo so skvelou akciou. Asi to neni čistých 5* ale keď sa pozriem na to hodnotenie musím dať plnú, dúfam, že to zarobí a Dark Universe neskončí už v zárodku. Kráľa Artuša tento rok mi je tiež lúto, hlavne že trápne rýchlo a zbesilo zarobí miliardu :D.