Recenze (69)
Silva Gabreta - Jak se rodí šumavský horský les (2011) (TV film)
Jasný, stručný, faktický i zajímavý dokument o nezvyklých lesích Šumavy i boji s kůrovcem.
Jako zabít ptáčka (1962)
To čekání, kdy se už konečně začne něco dít, bylo hrozné. A nakonec se toho až tak moc nedělo.
Mlha (2007)
Jsem hrozně překvapena kolik (dost) procent se tato americká slátanina domohla. Přitom o horor ani tak moc nešlo. Byla to nuda od začátku až téměř do konce. Místy jsme se museli smát těm hloupě napsaným dialogům. Chlap, který musí zachránit všechny ostatní ... trošku ohraná písnička. Příšerky taky trošku ohrané. Jediné, co stojí za tu jedinou hvězdičku je ten překvapivý konec. Toť vše.
Nedotknutelní (2011)
Ze srdce jsem se smála i slza mi ukápla ... a tak to má být u pořádného filmu! :)
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Jak bych to jen jasně vyjádřila? No prostě nejlepší kriminálka (to nepočítám Dextera). Vtipná, šťavnatá, zajímavá. Navíc každý říká na rovinu vše, co si myslí.
Živě na jedničce (2012) (pořad)
Ráno Studio 6, v poledne Sama doma, odpoledne Živě na jedničce... Strejda Dvořák a kolektiv se nám dočista zbláznili.
Sama doma (1998) (pořad)
Pořád dokola to samé, jen pokaždé v trošku jiném kabátu. Recepty, děti, nemoci, móda, koníčky, bla, bla, bla, bla... -> Ble!
Zločin (2011) (seriál)
Dost zajímavé a napínavé chvíle, ale také místy nudné a zbytečné dialogy se zbytečným natahováním. Občas tomu prostě chyběl šmrnc, bylo to líné a ospalé, jako ten všudypřítomný déšť v seriálu. Z toho vyplývá - lehký nadprůměr - 3 hvězdičky. Uvidíme, jak dopadne další série, třeba hvězdička přibude...
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
Ano, dříve jsme mohli vidět zajímavé rady a nápady, ale teď už je to, jak se říká lidově, o ničem.
Tescoma s chutí (2009) (pořad)
Naprosto zbytečný pořad.