Recenze (1 309)
Kráska v nesnázích (2006)
To je ale dilema.
Pupendo (2003)
Zlatý fond jinak chudých let.
Jako malé děti (2006)
Dobrý, za týden ale už nevíte. Dál.
Silicon Valley (2014) (seriál)
Start-upy jsou mnohdy k smíchu. A proto by tenhle seriál mohl být taky. Daří se mu to ale jen nikdy. Nicméně na třetí sérii se i tak těším.
Spectre (2015)
Horší než Skyfall, lepší než Quantum. A rozhodně horší než Casino Royale. Takže 3/4. Ale pořád to je Bond. Takže 4/5.
Steve Jobs (2015)
Zajímavě vypointováno a odvyprávěno. Trochu jsem se toho bál, ale ono to překvapilo. Pozitivně. Tak taky, je to Boyle. Ale tohle je přecijen trochu velké sousto. A co teprve ten Trainspotting 2? Ty si teda Dane nakládáš.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Podruhé skvěle.
Láska na kari (2014)
A teď si představte, že tam vedle máte chatu a jen se rozhodujete, jestli půjdete do téhle mišelinské restaurace, nebo do té druhé.
Dort (2014)
Kdo je ta paní a proč vypadá jako Rachel z přátel?
Ex Machina (2014)
No, moc dobře mi u toho teda nebylo. To video, jak chlap píchá hokejkou do robota jste už viděli? Až ho uvidí i nějaká AI, dopadneme přesně takhle.