Recenze (380)
Kick-Ass (2010)
Kulervoucí. Přesně takovou šílenost jsem chtěl vždycky natočit. Jen by mi u toho nesměla usnout žena.
Kuky se vrací (2010)
Cítil jsem tam to lesní universum. Fandil jsem postavám (ano, i těm záporným). To, jestli Svěráci poučují nebo ne - na to hážu zaječí bobek. Já se (asi až na 10 minut někdy ve 3/4) skvěle bavil. A hledat ve filmu, kde jezdí kusy dřeva v autech, nějaké nelogičnosti..ehm, z toho jsem asi už vyrostl.
Ip Man 2 (2010)
Horší než jednička. Slabší 4 hvězdičky. Tu kazetu s Rockym 4 si Yen a Yip pouštěli asi moc často. Donnie je přesto opět vynikající, jak jinak:)
Smrtelná kořist (1987)
Jedna z nejlepších komedií všech dob.
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Zatím nejlepší anime seriál co jsem kdy viděl. A pochybuji, že ho kdy něco předčí. Snad jen pokračování, které ale nikdy nevznikne. Geniální charaktery! Guts, Griffith, Caska!
Soudný den (2008)
Zábavné béčko se super sexy Rhonou. Vykrádačka všeho možného, ale čert to vem, když je to tak správně oldschoolový, krvavý a tak vůbec.
Avatar (2009)
Avatar je velkolepý. Vizuálně skoro až šíleně dokonalý. Atmosferický. Má náboj. Valí se dopředu a bere vše sebou. Přesto je to asi nejslabší Cameronův film. Budu si ho chtít pustit doma? Budu ho chtít vidět za 5 let, kdy každý zkopíruje Cameronovy technologie a z Avatara zůstane...hm...a to je ta otázka.
Temné lesy (2003)
Pro člověka, který je posranej strachy jen z pohledu na les funguje podobný film jako docela solidní horor. Baterka, piáno, temný les...uuuaaa. Klišoidní závěr? Nevadil.
2012 (2009)
Kecy, klišé, destrukce, nesmysly, hrdinství, klišé, kecy a tak stále dokola v libovolném pořadí. Slabší dvě hvězdičky na počest všech PC co shořela při renderování...destrukce. A klišé, kecy, ...
Hrob světlušek (1988)
Prvoplánově slzopudný. No a? Asi jeden z nejlepších protiválečných filmů co jsem kdy viděl. Rozhodně nejsmutnější.