Recenze (380)
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Měl jsem dokonce i gumové super hyper ohybatelné postavičky s celým zbrojním arzenálem!!
Futurama (1999) (seriál)
Kiss my shiny metal ass!
Putování tučňáků (2005)
Nejlepší film roku 2005! Ani mě nenapadá nějaký všeříkající komentář. Jednoduše geniální. Banální nápad a nádherný výsledek. Smích, strach, dojetí. Úžasně minimalistická hudba a krásný francouzský komentář.
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
V záplavě 3D animace na mě působila Parkova plastelína jako balzám. N. Park to znovu dokázal! Spousta skvělých scének, narážek, odkazů na filmové hity, nabušené finále a Ralph Fiennes jako dokonalý snob Victor Quatermaine:)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Famózní. Tleskám Timu Burtonovi, znovu mě přesvědčil o své genialitě. V Karlíkovi je výtečné naprosto vše. Takto spokojený a dobře naladěný jsem z kina už dlouho neodcházel.
Talentovaný pan Ripley (1999)
Podmanivá retro atmosféra, výteční herci, precizní filmařina, jazzík a mnoho dalších aspektů vytváří bohužel dosti nedoceněný majstrštyk.
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
S přesunem o "patro" výše naštěstí nezmizel geniální inteligentní suchý humor z Jistě, pane ministře.
Causa Wardových (1991)
Solidní právnické drama - bohužel nic víc. 3* za kvalitní námět a G. Hackmana a M. E. Mastrantonio.
Loutka (2002)
Výtečně zahraná "romantická komedie". Z herců musím nejvíce vyzdvihnout A. Brodyho a až překpapivě dobrou M. Jovovich.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Výtečná chemie mezi A. Jolie a B. Pittem, skvěle natočená akce, pár solidních hlášek, dobře rozjetý děj a ... "konec". Žádná katarze, žádné uspokojení diváka. Mohl to být pořádný letní blockbuster, takto je to jen nedělní "cool" oddychovka.