Recenze (75)
22 Jump Street (2014)
Ještě nadupanější a lepší než první díl. Dlouho sem se takhle v kině nezasmál.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Opět se ukazuje, že největším týpkem byl a bude Logan. Doufám, že Quicksilver dostane v Apocalypse mnohem více prostoru.
Mentalista (2008) (seriál)
Nadprůměrná, leč silně nevyrovnaná kriminálka. Dějová linka s Red Johnem je velmi zajímavá.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Čtvrtá série, a seriál stále nabírá obrátky ...
12 opic (1995)
Jeden z nejlepších sci-fi filmů všech dob.
Sin City - město hříchu (2005)
Filmy podle komiksů, to já můžu. Zvlášť když jsou fakt povedené. A to Sin City je. A moc.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Nejlepší díl série a jeden z nejlepších filmů, které kdy byly natočeny. Tečka.
Hříšníci (2011) (seriál)
Showtime je jedním z mých nejoblíbenějších tvůrců. Ani Shameless není vyjímkou, jedná se o skvělý seriál, ale ta nevyrovnanost jednotlivých dílů je ubíjející. Do třetí série hodnotím za 5*, bohužel po čtvrté musí jedna hvězda dolů. Nicméně, postavy jsou napsány (a zahrány) perfektně, absurdita a vtip ze seriálu jen čiší. A nějakým těm vážnějším chvilkám se taky nevyhneme. Jo a Emmy Rossum je neuvěřitelná kunda.
Temný případ (2014) (seriál)
Není třeba nic říkat, snad jen, proč to ku*va má jen osm dílů ?
Prvních 100 (2014) (seriál)
Příjemné překvapení.