Recenze (353)
Přepadení v L.A. (1989) (TV film)
Mannova televizní přípravka na NELÍTOSTNÝ SOUBOJ - příběh je prakticky stejný, jenom o hodně kratší, na TV poměry je dobře natočený a má pěknou atmosféru, ale dialogy jsou nedopečené a emoce těžkopádné. Trochu to připomíná raného Johna Woo.
Rudé kůže (2002)
Slabý, na jistotu hraný a filmařsky nezajímavý odvar KOUŘOVÝCH SIGNÁLU.
Tlačit rukama (1991)
Skromný, komickosmutný, lidský - takový je tchajwanský debut Anga Leeho. Příběh o starém Číňanovi, který se snaží najít svoje místo v rodině a společnosti, sice trochu zavání plakátovostí "výchovných" historek v duchu studia Kamarád, Lee ale naštěstí prostoduchosti netočí.
Quo Vadis (1951)
Nemůžu jinak, hollywoodské křesťanské velkofilmy byly nesnesitelně patetické. Zpívající raní křesťané požíraní lvy... to překonává i Ben Hurovu výpravu do údolí malomocných.
Gummo (1997)
Takhle má vypadat nezávislá filmařina! Sociologicky pichlavá, přitom filmařsky výborná, a atmosféra, že by se dala krájet.
Krátký film o lásce (1988)
Je neuvěřitelné, co za krásný film dokázal Kieslowski vykutat ze šedivého sídliště, několika postav a televizního rozpočtu. Kam se hrabou upocené moralitky České televize!
Velký Gatsby (1974)
VELKÝ GATSBY není VELKÝ WALDO PEPPER! VELKÝ GATSBY nevypráví o počátcích aviatiky. VELKÝ GATSBY je vyčichlá adaptace velkého románu.
Labyrint (1986)
Příjemná a hravá fantasy podívaná, už ale notně prohlodaná zubem času - stejně jako Bowieho popík z 80-ých let.
Okno do ložnice (1987)
Slušná, ale v jádru zbytečná variace na hitchcockovky, kterých Hanson později natočil ještě pár, než zjistil, že má na víc (viz L.A. CONFIDENTIAL, SKVĚLÍ CHLAPCI). Huppertová přehrává Guttenberga svým odhaleným tělem.
Nehynoucí láska (1994)
Beethoven sice na rozdíl Mozarta neskončil v masovém hrobě, jeho filmový životopis ale za AMADEEM zaostává o dvě třídy. Jinak jde o ušlechtilý průměr s přehrávajícím Markem Vašutem v třísekundové roli.