Recenze (1 276)
Mrtvý muž (1995)
Uz ked som videl uvodnu scenu vo vlaku, tak som zacinal trocha tusit, ze nebudem na konci dvakrat nadseny. A veru nebol som. Cele sa to taha ako sopel z nosa, polovica scen je vyplnena kuchynskymi filozofickymi kecami, ktore tak neznasam a to minimum zaujimavych scen film nezachrani. Mozno jediny charakter co za nieco stoji, je ten co zjedol svojich rodicov, neviem uz jak sa volal, ale aj ten bol na platne dokopy 5 minut. No proste taky nudny film som uz dlho nevidel.
Californication (2007) (seriál)
Tolko erotiky, sexualnych narazok a genialnych hlasok dnes nebadat v ziadnom seriali. Californication sa zasluhou radi medzi kultove zalezitosti. Avsak postupom casu vsetko omrzi, a nadsenie z prvych dvoch dielov rychlo oprcha a zostane len pocit, ze sa jedna o nadpriemerny serial, aj napriek tomu som vydrzal len 1 a pol serie, dalej radsej nepozeram, lebo si nechcem pokazit tie zvysky dobreho dojmu co mam.
Predátor (1987)
Mladsi kolega Votrelca, ktory za nim v nicom nezaostava. Arnold v tej najlepsej forme, celi v temnom lese monstroznej oblude s desivym vzhladom
Batman a Robin (1997)
Prisambohu, keby nebolo Nolana, tak toto bude pre mna naozajstny Batman, uz navzdy. Aj ked mi Nolan otvoril oci, tak stale tento film obdivujem, lebo som na nom vyrastol.
Spalovač mrtvol (1968)
Nikdy nevypinam filmy v strede, nikdy. Ale niekedy to inak nejde.
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Keby som tento film nevidel 10 rokov tak mi vobec nebude chybat, ale akonahle ho raz zacnem pozerat, tak ma stale vtiahne dnu a ocari.
Hostel (2005)
Neviem co sa nad tym tak vsetci rozrusuju. Pravda, film nema logiku, nema herecke vykony, nema dost veci, ktore dobry film musi mat, ale napatie tu je, sice budovane nesmiernou brutalitou, ale je.
Vřískot 3 (2000)
Prvy horor ktory som videl, a nebolo mi vtedy vsetko jedno
Mr. Bean: Animované příběhy (2002) (seriál)
Pozerat na Mr.Beana bez Atkinsonovej mimiky a pohybov je nemozne, tu sa nam pripomina len hlasom, ktory je vsak nepodstatny. Zbytocnost.
Ten kluk je postrach 3 (1995) (TV film)
Tak tento diel viem od ostanych rozoznat najviac! Lebo ma oproti ostatnym dvom castiam nejaky pribeh.