Recenze (100)
Muž se zaječíma ušima (2020)
Celkem průměrný film. Lidé skrývají spoustu věcí, a i když vám jsou blízko nikdy nevíte co tají nebo si o vás myslí. V životě nás potkávají těžké chvíle, ale občas je lepší přejít je a jindy je potřeba je řádně vyřešit. Nicméně v současnosti je hlavní nepo**at budoucnost!
Čas (2021)
Boring!
Pouliční strava - Asie (2019) (série)
Seriál není vůbec o vaření, o tom se tu dozvíte prd. Ale je o příbězích...
Jumanji: Další level (2019)
Film splnil, co jsem od něj očekával. Je to prostě pohodová oddychovka.
Otroctví v Severní Koreji – Dolaroví hrdinové (2017) (TV film)
(Viděno od poloviny)
Kengan Ašura (2019) (seriál)
Souboje mě baví, ale po určitém čase to není nic jiného co by anime nabídlo. Jakýkoliv náznak příběhu, nebo dějové linie se časem vytrácí, a jedná se pouze o stupidní tlachání nesmyslnýmy čísly.
Sol Levante (2020)
Žádný příběh, nic, prostě bullsh*t.
Mesiáš - Odměna hříchu (2020) (epizoda)
Jak bylo řečeno. Je to o tom v co věříte.
Joker (2019)
Jako fanoušek Jokera musím dát 2*
The End of the F***ing World - Epizoda 5 (2017) (epizoda)
Sledovat tohle o Valentýnu je prostě to nejlepší!