Recenze (417)
Dallas 63 (2016) (seriál)
Na pet hvezd tomu neco chybelo (ale nejsem schopnej presne rict co). Minimalne za posleni dil, vypravu i vlastne hodne presne obsazeni slusne 4 hvezdy. Jako fanouska Kinga me vzdycky potesi dobra adaptace (kterych je pomalu)
Monstrum (2008)
podruhe s letitym odstupem, porad solidni 4
Ranč (2016) (seriál)
Hvezdicku musim dat dolu za naprosto zbytecnej laught track. K tomuhle relativnimu comedy/drama s divadelnim feelingem se to nehodi. Ale jinak docela fajn prekvapeni
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Podruhe za svuj zivot jsem odesel z kina a to uz po prvni hodine...Casem si to dam cely v klidu doma a pak treba upravim hodnoceni, ale takhle teda fakt ne. EDIT: Po shlednuti prodlouzene verze v klidu doma...ne, porad je to strasna blbost, zahledena do sebe. Tech pozitiv, co by to z te puvodni jedne hvezdy zvedly je priserne malo P.S.: Rikat, ze jedinej dobrej Batman byl od Nolana je rouhani
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Pomalejsi tempo tomuhle pribehu vubec neskodi, namet neni tak originalni jak si nekdo mysli (staci napr. zminit film Otcina, knihy What If... nebo posledni dily Wolfensteina :) ). Ale o to nejde, slusnej, napinavej pribeh, ktery umocnuje skvela vyprava a dobova stylizace a hlavne to vseobjimajici depresivni, bezvychodny, totalitni dusno, diky kteremu si divak nemuze byt jestli se nektera z hlavnich postav vubec dozije konce.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Nejsem vlastne fanousek, ale odkazy ocenuju a cely me to strasne bavilo. Obzvlast, kdyz si uvedomim, o co muselo byt tezsi na takovou sagu navazat. Takze bez malyho kousicku by to bylo skoro na pet hvezd. Ad. JASM (jinak muj oblibenec, kterym se casto ridim :) ): Prvni vytka, kdy Kylo odhaluje, ze je Han jako jeji otec...mno...Rey byla opustena dlouho, ovlada silu, ktera ji ocividne spouje s pribuzenstvem, tam to tak mimo nevidim. Ad vytka druha, co se tyka objimani Finna a Poa...no jeden druhymu zachranil zivot v dost vypjaty situaci a oba si o tom druhem mysleli, ze jsou po smrti, takze tvoje prirovnani k vietnamsky valce docela sedi. Dokazu si predstavit, ze takovy pouta se v podobnych situacich navazuji velmi snadno :) Ty 2 hvezdy jsou fakt prestreleny, sorry :)
Krampus: Táhni k čertu (2015)
tri, protoze to melo z mnoha faktoru navic. Od hercu i nametu, ostatne i od prvnich dvou tretin filmu, mohli to byt druhy Gremlins. Posledni tretina tim padem zbytecnou hororovosti i koncem nejak uplne nezapada a vlastne je to skoda. Bud to mel byt fakt horor nebo hororova komedie, taklhe to zustalo na pul cesty a i kdyz to zabavny je, tak davam obligatnich 59%, kdy tomu na 4 hvezdy, tedy 60 az 80 chybi prave vyse zminene. Ale mrzi me to trosku teda
Akta X - Série 10 (2016) (série)
Pri sestidilne serii se Carter a ostatni meli drzet jednoho motivu, takhle nesourode jsem si to vubec predstavoval a pusobilo to hodne roztristene a to i presto, ze kazda epizoda by v puvodni serii mohla fungovat a sebeparodujici dily z puvodni serie patri mezi moje oblibene. Takto ale pusobilo jako smes dilu, ktere vam nekdo pustil napreskacku, coz se v dnesni dobe proste uz nenosi a zvlast ne pri tatkove miniserii. Kazdopadne o druhe se mluvi docela vazne, takze proc ne, budu koukat urcite znovu
Na zdraví (1982) (seriál)
stejne jako u spousty jinych, sitcomu tady pada kvalita s ceskym mizernym prekladem. V originale jsou to ale velmi slusne ctyri hvezdy
Křídla (1990) (seriál)
stejne jako u spousty jinych, sitcomu tady pada kvalita s ceskym mizernym prekladem. V originale jsou to ale velmi slusne tri hvezdy