Recenze (112)
Zabijácká hora (2011) (TV film)
Zachránilo to jen prostředí-hory-zima-jinak tak 40%...
Panic Button (2011)
Zamyšlení nad tím kam se člověk přihlašuje kam dává osobní údaje a tak-na netu nic vív nic míń jinak celkem nuda...
Jízda do pekel (2001)
Tak né horor,ale thriller.Docela super jízda dvou bráchů a jedné holčiny.Doporučuji na dlouhé nedělní odpoledne...
Tajemství starého hotelu (2011)
Ty tři hvězdy jsou za posledních deset minut.Jinak hrozná nuda-dva nudící se zaměstnanci a prázdný hotel,ale těch zavěrečných deset minut jsem se bál,ale to je na film 100 min.moc moc málo...
Urban Explorer (2011)
50%...
Alcatraz (2012) (seriál)
Říkal jsem si že nemůže přijít nic jako Dexter.A ono jo .Prožívám stejné vzrušení a chci další a další díly.To tajemno z toho dělá víc než pouhé krimi.Snad to zase nedají k ledu.Doporučuji.
Plivu na váš hrob (2010)
Tak to bylo něco.ANO!KONEČNĚ mazec.Herecké výkony super a scéna s tím přirozením auaaaaaaaaaaaaaa.Prostě nářez brutal za 5 hvězd...DOPORUČUJI!!!!
Boy Eats Girl (2005)
Zábava,akce,hlášky-prostě čistých pět hvězd prostě pecka.Takhle by to mělo vypadat vždy.Dlouho jsem se tak nezasmál.Zombici perfektní.Herci ok.A scéna s traktorem nááááááááádhera.Doporučuji...
7 gwanggu (2011)
Já se těšil,že to bude druhý Laviathan a ona to byla prvotřídní sračka.Bez atmošky...Dvě hvězdy za toho přerostlého "tuleně".
Hostel III (2011)
Pro mne nej z celé série.Parádní jízda...Fakt nechápu to malé hodnocení.