Recenze (670)
Jeepers Creepers (2001)
Jedna hvězda za dodávku, druhá za kriplí doupě a třetí hezky z nostalgie. Poctivejch 60%
Ruka zabiják (1999)
Pubertální klasika. Několik vydařenejch scén a dobrý obsazení tahaj tuhle horor komedii z vod průměru. 65%
Odpadlík (1992) (seriál)
Viz Gemini, to je přesnej koment. 65%
V moci ďábla (2005)
Povedenej vymítací soudně/dramatickej horor (to je kombo, to by jeden nevěřil). Především díky obsazení hlavních rolí (Wilkinson, Linney, Scott i Carpenter) a dobrý režii to svižně uteče a chvílema i vystraší. Mě to bavilo a to dost. 75%
Jurský masakr (2012)
Sympatický překvapení v mým oblíbeným FF stylu. Slabší triky, logický kiksy a nezajímavý postavy vyvažuje prostředí Afriky, několik napínavějších scén a pěkně ubíhající tempo. Lepší průměr, příště poprosíme aspoň trochu krve. 60%
Monty Python & the Holy Grail in Lego (2001)
MP mám rád a Holy Grail je top kousek, takže legáčům nemůžu dát míň než tři *. Ale ani víc, mohlo to totiž bejt mnohem delší. 60%
A Morning Bath (1896)
Černá mamba meje svý malý dítě. Je to jednoduchý, ale tahle ženská neumí ani to.
Lego Star Wars: Bombad Bounty (2010) (TV film)
Další perfektní SW kraťas, další povinnost pro SW i LEGO nadšence (patřím k vobojím). 75%
Temný rytíř povstal (2012)
Ultimátní Nolanovo zakončení perfektní trilogie. Bane jakožto nasranej militantní ultralevičák chytí u srdce (a nepustí), netopýřák dostává kotel a systém se hroutí. Je zbytečný cokoliv psát, to se musí vidět. Nemůžu souhlasit, že by film byl dlouhej, naopak, všechno má svý místo a čas. Joker byl zmrd (a takovýho ho chceme), ale Bane je psychopat s mozkem, plánem a horou svalů. Mám ho radši. KINO. 100%
Prometheus (2012)
4 * jsou v tomhle případě spíš důkazem zklamání. Bohůmžel očekávání bylo až moc velký. Samozřejmě se jedná o hutný temný sci-fi s áčkovejma parametrama, ale když si člověk veme, že to je zároveň Scottův prequel Aliena, tak je to prostě málo. Ale nebudu tady fňukat, buďme rádi aspoň za to, dobrejch sci-fi thrilerů je jako šafránu. 75%