Recenze (51)
Šumná města (1995) (seriál)
Je škoda, že ČT vyhradila pro seriál, který není pouze pro zasvěcené, ale pro širokou veřejnost, tak nevhodný večerní čas. David Vávra nás provází po městech zábavnou a ušlechtilou formou opravdového znalce problematiky a ukazuje nám zde známou i neznámou architekturu našich regionů.
Vše o mé matce (1999)
Krásné
Modrý samet (1986)
Koho omotá, toho nepustí... no nic... jdem píchat!
Spalovač mrtvol (1968)
Pro mě je tento film v české kinematografii dosud nepřekonaným, skvěle natočeným dílem světového formátu s dokonalým hereckým výkonem Rudolfa Hrušínského. Tomuto umění se hluboce klaním. Jedinou a to dost podstatnou chybou filmu je, že vyšel v tak nešťastné době, protože zasluhuje ta nejvyšší filmová ocenění.
Odpadlík (1992) (seriál)
Coby mladý rebel ze základní školy, měl jsem v Renovi velký vzor a už jsem se viděl, jak s bujnou kšticí a dekou na řidítkách brázdím Moravské úvaly. Indiána měl dělat kámoš.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
David Lynch a jeho věrní nám mýchají svůj fantastický koktejl žánrů, který mě osobně chutnal zatím nejvíce ze všeho co jsem od barmana Lynche okusil. Lynch ukazuje, že v televizi nemusí běžet jen nejapné telenovely, a borci o které jde ohnout kolejnici, ale i seriál může být opravdu dobře odvedeným poctivým dílem.
Záhada Blair Witch (1999)
A od té doby se v lese bojím kamení:D
Teletubbies (1997) (seriál)
Naprosto nechutné.
Kill Bill (2003)
Musím říct, že Uma je opravdu pěkná sekačka... od té bych si nechal posekat trávníček... (a nebo Trávníčka...?)
Tak jde čas (1965) (seriál)
Je to neskutečně blbé!