Recenze (10 050)
Není král jako král (2000)
V dobách, kdy klasická ruční animace byla nahrazována tou počítačovou, vznikla tahle svižná, vtipná a zábavná komedie, která bez problému zaujme mladší publikum krásnou animací a to starší komediálními frky a funkční chemií ústřední dvojice. Jen jsem zde nenašel nic navíc, co by mě k filmu nutilo se vracet.
Šarlotina pavučinka (2006)
Nenáročná rodinná podívaná s mluvícími, farmářskými zvířátky.
Blockbuster (2022) (seriál)
Skvělé téma absolutně zabité a utopené v nezajímavém seriálu.
1899 (2022) (seriál)
Tajemné až na půdu, hromada postav, které se všechny tváří, že mají obří tajemství a stále hromady a hromady nových informací, bez řešení těch stávajících. Vydržel jsem 3 díly a pokud jsem měl nějaké prvotní nadšení dozvědět se všechny nastřelené záhady, rychle mě to přešlo.
Víly z Inisherinu (2022)
Nejméně vtipný a nejsmutnější i nejdepresivnější film Martina Mcdonagha. Irská ostrovní vesnička, všehovšudy tři domy a téma konce kamarádství dvou mužů, které vygraduje v něco víc, než by se mohlo zdát. Vynikající duo Gleeson/Farrell, nádherné prostředí a chytře napsané dialogy, vyvažují prakticky nulový děj a táhlejší tempo.
Na nože: Glass Onion (2022)
Chybí překvapení a svěžest jedničky ale stále dostatečně chytrá zábava. Postavy zajímavé i když v menším počtu, případ zajímavý, chytře vystavený ale s dlouhou expozicí a zbytečně roztažený dlouhými flashbacky. Mírné zklamání, ale kolik detektivek inspirovaných Agathou Christie, v dnešní době vzniká a ještě s takhle silnou sestavou.
Vánoční Kameňák (2015)
Ultimátní peklo po všech směrech a ostuda i při samotném sledování.
Dovolená s Andělem (1952)
Nějak nevěřím, že v padesátkách bylo takhle fajn a všichni si nezištně pomáhali.
V posteli (2005)
Komorní konverzačka dvou lidí, občas proložená sexem.
Smrtící posedlost (2019)
Nezábavný a směšný horor o magorovi, který ohrožuje rodinu. Všichni se předhánějí kdo udělá něco debilního a kdyby vrah chtěl, měl by hotovo tak po deseti minutách.