Recenze (276)
Kolotoč (1996) (pořad)
Kolotoč aneb Kasino pro sociálně slabé.Tuhle primitivní sračku by od odpadu nezachránil ani Marek Eben,i když silně pochybuju,že by se snížil k tomu,aby vzal takovýhle kšeft.
Matilda (1996)
Když vidím ta nízká hodnocení,tak klidně přidám hvězdu.Mě se film docela líbil a tak hodnou paní ředitelku si ti drzí,američtí smradi ani nezasloužili.Ale jinak je to docela píčovina.
Zamilovaný profesor (1996)
Debilní humor E.Murphyho vůbec k životu nepotřebuju a snad kromě filmu ,,Záměna" jsem s ním nic kloudného neviděl.Tenhle zoufalý pokus o remake filmu z r.1963 je trapárna a to nemluvím o dalším,ještě stupidnějším pokračování.
Indiánské léto (1995)
Poetika o nudě.Člověk čeká,že se něco začne dít a když u tý kraviny vydrží do konce,tak se dočká tak maximálně závěrečných titulků.
Ostrov hrdlořezů (1995)
Píše se rok 1600 a kapitánského můstku pirátské lodi se ujala půvabná Morgan Adamsová... ,kdo jen mohl vymyslet takovou chujovinu,kdyby opravdu v roku 1600 přišla mezi hordu nadrženejch námořníků ženská,tak si každej normálně uvažující člověk dokáže představit,jak by to s ní asi dopadlo,natož aby si mezi takovou chátrou zjednala autoritu jako kapitán lodě.Možná jako pohádka pro předpubertální dítka by to obstálo,ale jako pirátskej film je to normální sračka,nehledě na to,že Geena Davis se pro tuhle roli absolutně nehodí.
Playgirls (1995)
Odpad tomu dát nemůžu,protože jsem se u toho dvakrát upřímně zasmál a rozhodně je daleko víc horších filmů než deset (hodnocení a statistika ČSFD k 11.12.2011)
Playgirls II (1995)
Je to odpad,ale jsou mraky daleko horších filmů,proti takovýmu ,,Peklu v řetězech" nebo ,,Divokýmu pivu" a všelijakejm majorům Meisnerům a Kameňákům je Play girls II majstrštyk.
Díky za každé nové ráno (1994)
Kdyby Halina Pawlowská dál psala scénáře k takovým solidním filmům,držela klapačku a neukazovala by se na obrazovce a v časopisech,tak by mě snad i přestala srát.
Ještě větší blbec, než jsme doufali (1994)
Musím trochu poopravit hodnocení.Není sporu o tom,že je to neskutečná kravina,ale je tam pár solidních místeček,u kterých se i člověk pousměje.Oproti jiným snímkům té doby je to doslova klenot,i když jsem se opět přesvědčil,že Simona Chytrová je jednou z našich nejhorších (ne)hereček.
Malý indián ve městě (1994)
Nic vtipnýho jsem na tom nenašel a protivější fakani než Mimi-Siku byli už snad jen ve filmu S tebou mě baví svět.