Recenze (75)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Naprosto geniální. Smál jsem se vlastně celou dobu, perfektní, občas černý humor, který celému filmu dal korunu. Kamera nebyla špatná a stoletý stařík byl prostě boží. Bohužel je to jeden z filmů, u kterého kdybych vyprávěl obsah děje, určitě bych se zamotal. Prostě budu muset říkat: "To bys nepochopil. To prostě musíš vidět!"
Signum laudis (1980)
Po dlouhé době jsem vyrazil do filmového klubu a nebyl jsem zklamán. Film mě nakonec vzal a ponořil do děje. Největší překvapení pro mě bylo, když jsem zjistil že kaprál Hoferik ani zdaleka nebyl nějvětší šulin ve filmu :). Zajímavá hra se světly, která byla po celou dobu filmu a dodávala zajímavou válečnou atmosféru.
Tři bratři (2014)
Dlouho jsem se rozmýšlel, kolik hvězdiček dám a i když to dlouhou dovu vypadalo že dám čtyři, nakonec dám tři. Kamera sice byla dobrá, efekty mě na český film velmi mile překvapily, dokonce je to i vtipná pohádka, ale prostě ten příběh není úplně jednotný. Sice zde máme stálý příběh o třech bratrech, ale jak jsou do toho zapleteny další tři pohádky, nevím jestli to spíš neškodí. Možná jestli to uvidím někdy znovu, změním názor :-) .
Strážci Galaxie (2014)
Fakt super vtipný! Úžasná hudba která provází celý film a je příjemně zakomponovaná do filmu. Opravdu skvělý film a na 100% nejlepší hláška: "I am Groot" :-D . Dále určitě válel Rocket a Star-Lord měl taky dobré hlášky.
Muž z oceli (2013)
Velmi příjemně mě to překvapilo. Kamera byla skvělá, efekty ohromující a celkově mě příběh vtáhl do světa supermana.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Suprový, opravdu skvělý. Stokrát lepší než první díl. Trochu mě překvapily dvě potitulkový scény, který byli taky docela dobrý, už se nemůžu dočkat Avengers :-) .
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
No nebylo to tak zlý, čekal jsem to horší a pak mě přiběh i docela chytil, takže nakonec dávám čtyři hvězdičky.
Sherlock Holmes (2009)
Ah, to je tak dokonalý, úplně jinej formát Sherlocka Holmese a Rober Downey Jr. odvedl neuvěřitelnou práci. Hans Zimmer zase udělal skvělou hudbu a prostě to všechno zapadlo do sebe.
Počátek (2010)
Tohle vystihne jedno slovo - Mindblowing. Je to prostě totální "mind-fuck" a je to úplně úžasný. Christopher Nolan zase řádil a opět stvořil nabušenej film. Dá se řict že tento film točí ta samá parta co dělala Batmana, protože když se kouknete na obsazení, rozhodně tam budete nacházet značné shody - chybí už jen Christian Bale :), ale navzdory tomu, je počátek úplně jiný. Je do detailu promyšlený a poslední záběr na káču co se točí vyvolal ohromný rozruch, jak vlastně film dopadl.
Avengers (2012)
Marvel prostě jede a Avengers je podle mě jejich nejlepší film. Nejvíce mě asi dostal Hulk, kterého hrál výborně Mark Ruffalo a byl to první pořádný Hulk. Dále neskutečný výkon Toma Hiddlestona, který ztvárnil Lokiho a tu roli si prostě užíval. Ale úplně nejlepší scéna byla po-titulková scéna, která sice byla dotáčená po premiéře, ale je naprosto senzační. Hrozně se těším na dvojku, která bude natočena, protože Avengers měli ohromný úspěch.