Recenze (287)
Temný rytíř povstal (2012)
Slabší než TDK, ale i tak se jedná o úžasný zapletený epos, který hýří jak akcí, tak emocemi. Pojetí Banea je geniální a hlavně... TA HUDBA! Nejlépe konzumovat v IMAXu. 4 a půl *
Avengers (2012)
Skoro dokonalý mix akce, napětí a humoru. Škoda pomalejšího rozjezdu, ale je mi jasný, že menší představovačka byla nutná. Whedon se konečně může oprávněně zařadit mezi ostatní velká filmová jména. Přeju mu to klukovi. 4 a půl *
Bitevní loď (2012)
Berga mám rád, Transformeři mě bavěj, ale Battleship má tak strašně moc retardovanej děj, že ani tuna eye-candy momentů to nenapraví. A Neeson tam bohužel skoro není...
Chata v horách (2012)
Horory nesnáším, ale i tak jsem si to převelice užil. Kdo horory sjíždí často, tak si to možná užije ještě víc, protože pochytí víc narážek a pomrknutí. Originálnější film jsem dlouho neviděl. Každopádně doporučuju do kina jít bez toho, abyste toho o ději moc věděli. Já nevěděl téměř nic, jen že je to horor říznutej sci-fi, a trailer jsem si nepamatoval. Čím víc víte, tím míň si to užijete. Doporučuju však všema deseti. Budete se bát, smát, i výskat nad vykutáleností tvůrců. Whedon a Goddard stvořili mistrovské dílo, které obrací všechna žánrová klišé na hlavu. 4 a půl *
Titanic (1997)
Titán mezi filmy. A ve 3D ještě lepší.
Jump street 21 (2012)
Fuck you, science! Kadence vtipů je neuvěřitelná. Jonah Hill je vtipnej i po odtučňovací kůře a Channing příjemně překvapil. Ice Cube si to dává jak nikdy. Povedené cameo na konci je třešničkou na dortu. Buddy komedie jak má být! Jen škoda, že Nick Offerman měl tak malou roličku. [Belfast]
J. Edgar (2011)
Zív...
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Kvalitativně si to může s Abramsovo trojkou podat ruce. Smekám hlavně před Birdem, že to ukočíroval i bez předchozí "nekreslený" zkušenosti.
50/50 (2011)
50 % deprese a 50 % humoru = 100% mix (skoro)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Natočený krásně, zahraný dobře, hudba výborná, jenže já se tááááák moc nudil...