Recenze (287)
Vyměřený čas (2011)
Napad dobrej, ale scenar je deravej jak reseto.
Nákaza (2011)
Zrovna čtu Kingovo Svědectví, tak mi to krásně padlo do noty. Výborný a snad i relativně realistický film, který baví i na druhé zhlédnutí.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Scéna s džípem a padajícím přívěsem je výborná i po letech, ale jinak to fakt stojí dost za prd.
Tropická bouře (2008)
I'm a lead farmer, motherfucker!
Království (2007)
Království jsem viděl už asi čtyřikrát a pokaždé se mi líbí snad ještě víc než předtím. Výborná akce, geniální úvodní titulky, parádní herci a skvělá hudba. Ze čtyř hvězd jsem musel hodnocení změnit na 5. Film si to zaslouží.
Princ a pruďas (2011)
Magic... motherfucker!
Útěk z vězení (2005) (seriál)
První série na 4-5 hvězdiček, pak už strmý pád až do hlubin pekelných. Velká škoda.
Život Dudesonů (2006) (pořad)
http://www.videacesky.cz/serialy/dudesoni (seriál s českými titulky)
Objev roku (1993)
Film mého dětství... A bavil mě i teď po letech.
Most do země Terabithia (2007)
Jedna z asi tří věcí, u kterých jsem kdy brečel. A brečel jsem i při druhém zhlédnutí. Takže asi tak.