Recenze (1 349)
Nikdo (2021)
Už dlouho tu nebyl takhle dobře provedenej akční výplach. Udělal mi dobře na duši. 92%
Princezna zakletá v čase (2020)
Pozitiva - nápady s variantami co může princezna udělat jsou neotřelé a místy zábavné. Negativum - zvukař je debil. Neustále jsem musel ztišovat pasáže s efekty a hudbou a zesilovat pasáže, kdy se mluvilo. To nás celý film nevýslovně sr....otravovalo. Suma sumárum, lehký nadprůměr. 70%
Špatné vychování (2019)
Moc hezky zahraný sociopat. Pár takových jsem bohužel potkal. Je těžké je poznat, obvykle jsou oblíbení a dlouho trvá, než člověk pochopí, co jsou zač. A někteří to ani nepoznají a zastávají se jich "až za hrob". 73%
Námořní vyšetřovací služba - Série 16 (2018) (série)
Tahle serie mi přišla opět skvělá, noví herci definitivně ulázali, že konec Dinozzy dění oživil.
Staříci (2019)
Na tom filmu nebylo nic, co by šlo kritizovat. Realisticky vykreslená cesta dvou staříků, kteří mají problémy, související s jejich věkem, ale i přes to jdou za svým cílem. Krásný film. 90%
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Není možná dokonalá, ale je to jedna z nejpovedenějších pohádek posledních let. Takže mezi slepými i ten jednooký je king. Bavili jsme se, líbilo se. 85%
Star Trek: Do neznáma (2016)
Rozhodně lepší, než dvojka. 85%
Bláznivé poslání (1983)
Já pořád nevěděl, odkud si pamatuju "Pípó Pípo, FBI, ve válce i v míru". Konečně to zase vím. Rozhodně není horší, než první díl, spíš o fous lepší. 80%
Bláznivá mise (1982)
Teba bláznivé to opravdu je. A zábavné. Taková klasika akční zábavy. 78%
Joker (2019)
Tak tohle je tu opravdu silně přeceněné. Sice Phoenix zahrál dobře, ale celý film mě míjí a žádné WTF se nekoná. 59%